Hur kan jag verifiera Àktheten i klockorna? Har du koll?Tror att mÄnga har bestÀllt dÀrifrÄn. Har sjÀlv gjort det nÄgon gÄng och inte haft problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur kan jag verifiera Àktheten i klockorna? Har du koll?Tror att mÄnga har bestÀllt dÀrifrÄn. Har sjÀlv gjort det nÄgon gÄng och inte haft problem.
Det behöver du inte vara orolig över dÀrifrÄn.Hur kan jag verifiera Àktheten i klockorna? Har du koll?![]()
Jag har ocksÄ handlat dÀrifrÄn utan problemHur kan jag verifiera Àktheten i klockorna? Har du koll?![]()
Jag har handlat flera olika mÀrken dÀrifrÄn, frÀmst G-shock och Seiko, de Àr auktoriserade pÄ bÀgge de mÀrkena iaf. Har aldrig varit nÄgon konstighet. Har alltid handlat med klarna och Àven gjort returer utan bekymmer.Hur kan jag verifiera Àktheten i klockorna? Har du koll?![]()
Sitter pÄ Rasta i Falköping, hela familjen Àr med. Det var verkligen inte rÀtt dag för att ge sig ut pÄ vÀgarna.Sisyfosarbete... 25cm sen lunch och det vrÀker fortfarande ner snö.
![]()
Inte i denna Àndan av sverige iaf, jag hÄller till ca 10min frÄn dig.Sitter pÄ Rasta i Falköping, hela familjen Àr med. Det var verkligen inte rÀtt dag för att ge sig ut pÄ vÀgarna.
![]()
Sitter pÄ Rasta i Falköping
Tycker de Àr lite dyra ibland..Om nÄgon Àr sugen pÄ nya Poison Dart Frogman sÄ finns den nu till 20 % hos Klockgiganten (20 % pÄ allt frÄn Casio). Har inte stenkoll pÄ prisbilden, men kÀnns som 11 996 kr borde vara ett bra pris med tanke pÄ att den precis slÀppts.
![]()
Casio G-Shock Poison Dart Frogman Limited GWF-A1000APF-1AER - Svart hartsled herrklocka
Klockan Àr formgiven och tillverkad av japanska Casio, och hör till deras kollektion med extremt vÀlkonstruerade sportur, som heter Casio G-Shock. Klockgiganten.se Àr utsedd till officiell premium-ÄterförsÀljare av Casio-klockor. Det garanterar att klockan Àr Àkta, giltig för officiell...www.klockgiganten.se
EDIT: SÄg nu att den sÀljs för liknande pris pÄ andra sajter, men gÄr kanske hitta nÄgot annat kul lite nedsatt!
Klockgiganten, klockor.com, Watchia Àr samma. I Danmark.Ser att klockgiganten sÀljer DW-5610Y-9ER för 1276kr nu. Men exakt samma pris har klockor.com och Watchia ocksÄ. Vad jag förstÄr Àr det samma Àgare till flera av nÀtbutikerna.
Klockor, klockia, watchia osv.
Kanon!Jag har handlat flera olika mÀrken dÀrifrÄn, frÀmst G-shock och Seiko, de Àr auktoriserade pÄ bÀgge de mÀrkena iaf. Har aldrig varit nÄgon konstighet. Har alltid handlat med klarna och Àven gjort returer utan bekymmer.
Dressklockor Àr fintKanon!
De bidde en g shock Ă„ en world time.
Ă jag som gillar "dressklockor"![]()
Allt Àr vÀl relativtDressklockor Àr fint
I synnerhet med en nyans av rosa
![]()
Tack sjÀlv för en trevlig affÀrEtt litet paket trillade in frÄn @v0n idag!
Tack för du hjÀlpt min starta detta beroende!
Snabb och klockren affÀr.
Och vill Àven ge er andra ett tack för detta underbara forum!![]()
Gillar denna mer och mer för varje gÄng jag ser den