• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

BA2822AD-F590-4DCF-9CDD-6B900FCF5C5C.jpeg

Nu har jag stĂ„tt ut i 10 dagar med en "non G-shock"... bara 21 kvar! FrĂ„gan Ă€r om jag inte gjort mig förtjĂ€nt av en ny G i April? Sen jag gav bort 6900 har jag funderat pĂ„ om jag inte borde.... đŸ€”
Gillar den dĂ€r gul/grĂ„a som man ser lite överallt! Men vi fĂ„r se.... Man kan ju inte ha för mĂ„nga G-shocks? Eller hur😏
20221013_121422.jpg

Nu har jag stĂ„tt ut i 10 dagar med en "non G-shock"... bara 21 kvar! FrĂ„gan Ă€r om jag inte gjort mig förtjĂ€nt av en ny G i April? Sen jag gav bort 6900 har jag funderat pĂ„ om jag inte borde.... đŸ€”
Gillar den dĂ€r gul/grĂ„a som man ser lite överallt! Men vi fĂ„r se.... Man kan ju inte ha för mĂ„nga G-shocks? Eller hur😏
20221013_121422.jpg
Det Àr korrekt uppfattat. FramÄt.

Vad sÀger panelen om den hÀr?

dw6100.jpg
Vid första titt sĂ„ ser den legit ut, men boettlocket sĂ€ger att modulen Ă€r 1414.đŸ€”
Shockbase listar ingen modul med det numret.
Men, DW-6100 har (enl Shockbase) modul 974, 984 och 1424.

Är klockan pĂ„ tradera legit och ett slarvfel hos Shockbase?đŸ€”

Tillbaka
Topp