• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DÄsÄ, har ju rÄkat bli med TVA som jag fick överta frÄn @hepanter . Ruskigt nöjd med denna pjÀs.
59AA0C55-A40C-40FE-8E5D-F29E1DE4CC59.jpeg

Idag synkad med MB6.
20FE7D22-1CA2-4F95-884E-4C6BD5EC2F2E.jpeg

Vips sÄ Àr OWG över för mig, har erkÀnt i huvudtrÄden och Batman aka @Staafen Àr informerad. Worth it!
1078BC19-AA61-42EE-AF46-5E9BB5E929E8.jpeg

61629559-2C31-4CDB-8A6B-A9D86694C244.gif

Den hÀr tuffingen trillade in i samlingen för ett tag sedan. Riktigt cool modell. Gillar den skarpt och dessutom lite av en vintage dÄ den fyller hela 23 bast denna mÄnad.:):oldman:
(Release: March 2000 enl. Shockbase.)
DW-9701K_01.jpg

Jag har dock upptÀckt nÄnting mÀrkligt med den, nÀr jag tog fotot ovan sÄ var "Hourly Chime"/signal varje heltimme aktiverat.
DÄ sÀger ni: NÀhÀdu! Jag ser ingen indikator för det.

Indikatorn tĂ€nds nĂ€mligen inte nĂ€r man aktiverar Hourly Chime.đŸ€š
Jag körde testskĂ€rmslĂ€get för att se om det möjligen var nĂ„t knas med displayen, och sedĂ€r, dĂ€r Ă€r ju den lilla bjĂ€llran!🔔
DW-9701K_02.jpg

Vafalls, vad kan detta handla om?😼

Jag tycker mig minnas att det finns fler ur samma modellserie (med modul 2017) i trÄden? Kan du som Àger en isÄfall undersöka ifall din beter sig likadant?

Det Àr ju absolut ingen katastrof om den har det hÀr "felet", jag gillar den verkligen och det Àr ju inget som pÄ nÄt omvÀlvande sÀtt stör funktionen. Mest bara nyfiken pÄ ifall det Àr just det hÀr exemplaret eller om det gÀller den hÀr modulen (2017), eller om ni rentav stött pÄ det pÄ nÄgra andra modeller?

Den hÀr tuffingen trillade in i samlingen för ett tag sedan. Riktigt cool modell. Gillar den skarpt och dessutom lite av en vintage dÄ den fyller hela 23 bast denna mÄnad.:):oldman:
(Release: March 2000 enl. Shockbase.)
DW-9701K_01.jpg

Jag har dock upptÀckt nÄnting mÀrkligt med den, nÀr jag tog fotot ovan sÄ var "Hourly Chime"/signal varje heltimme aktiverat.
DÄ sÀger ni: NÀhÀdu! Jag ser ingen indikator för det.

Indikatorn tĂ€nds nĂ€mligen inte nĂ€r man aktiverar Hourly Chime.đŸ€š
Jag körde testskĂ€rmslĂ€get för att se om det möjligen var nĂ„t knas med displayen, och sedĂ€r, dĂ€r Ă€r ju den lilla bjĂ€llran!🔔
DW-9701K_02.jpg

Vafalls, vad kan detta handla om?😼

Jag tycker mig minnas att det finns fler ur samma modellserie (med modul 2017) i trÄden? Kan du som Àger en isÄfall undersöka ifall din beter sig likadant?

Det Àr ju absolut ingen katastrof om den har det hÀr "felet", jag gillar den verkligen och det Àr ju inget som pÄ nÄt omvÀlvande sÀtt stör funktionen. Mest bara nyfiken pÄ ifall det Àr just det hÀr exemplaret eller om det gÀller den hÀr modulen (2017), eller om ni rentav stött pÄ det pÄ nÄgra andra modeller?
Batteriet Àr helt fullt ocksÄ ser det ut som?

Tillbaka
Topp