Ja, det blir en bra bit över 50' om man lÀgger pÄ momsen.- DÄ blir det svenska priset förmodligen över 50000 kr
Tveksam âŠ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det blir en bra bit över 50' om man lÀgger pÄ momsen.- DÄ blir det svenska priset förmodligen över 50000 kr
Tveksam âŠ
Fixa en gruppköpJa, 5040 kÀnns mycket troligt att det hamnar en hos mig.
Guldisen hade jag lÀtt kunna tÀnkt mig
Det vore grymt!@yonsson Kan inte du prata med kmgloben eller Hanssons i gbg om ett gruppköp pÄ 5040?![]()
Mmmm, den var riktigt fin, Y-Rangeman
![]()
![]()
Den sÄg bra utHur var den pÄ handleden?![]()
PÄminner om den gÄngen en klocka hade alarm pÄ varje natt och jag hittade inte vilken klocka det var.
Du vet ju iaf vilken det Àr som piper
Visst Àr det kul med sÄnt.. FÄr man hinner ju aldrig upp sÄ man kanske kan fÄ en hum om vilken det Àr innan den slutat larma..PÄminner om den gÄngen en klocka hade alarm pÄ varje natt och jag hittade inte vilken klocka det var.![]()
50 kÀnns lite vÀl vÄghalsigt pÄ denna.. tar hellre en mrg square eller annan för billigare- DÄ blir det svenska priset förmodligen över 50000 kr
Tveksam âŠ
SjÀlv hade jag sparat TVB:n, detaljerna Àr spot-on!MRG eller TVB vilken ska man behÄlla och vilken ska man sÀlja? Kan ikke bestÀmma mig..
![]()
![]()
AssÄ de hÀr blir givet köp. Jag fyller 40Är i April samtidigt som Casio slÀpper denna 40'anniversary utgÄvan!DW-5040PG-1JR
38500„
![]()
![]()
![]()
Har du nÄgon annan Square? Isf hade jag sparat MRG'n. MRG'n Àr mer mÄngsidig, TVB'n med Orange/Brunt etc Àr ju lite mer speciell att matcha. Men man mÄste ha minst en Square!MRG eller TVB vilken ska man behÄlla och vilken ska man sÀlja? Kan ikke bestÀmma mig..
![]()
![]()
Gillar MRG mycket, men i detta fall skulle jag behÄlla TVB.MRG eller TVB vilken ska man behÄlla och vilken ska man sÀlja? Kan ikke bestÀmma mig..
![]()
![]()
dÄ hade jag behÄllit MRG och TVAJapp jag har tva med![]()
@yonsson Kan inte du prata med kmgloben eller Hanssons i gbg om ett gruppköp pÄ 5040?![]()