dragonhf
Silver
Jag vill ocksÄ veta, Àven prel priset.Har vi hört nÄgot mer om detta? Jag vill ocksÄ ha ett ex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ocksÄ veta, Àven prel priset.Har vi hört nÄgot mer om detta? Jag vill ocksÄ ha ett ex
VÀldigt lyckad MR-G, Àr det min gamla du har?Lillördag firas genom att gÄ hem frÄn jobbet![]()
![]()
Jag tror det. Missade den nÀr du sÄlde den, men knep den senare. Riktigt lyckad modell och kul med GPSVÀldigt lyckad MR-G, Àr det min gamla du har?![]()
- Tycker den Àr vÀldigt lyckadRangeman idag
![]()
Frogman ska ju ocksÄ vara funktionell och lÀttavlÀst sÄ det Àr ju ÀndÄ rimligt.Redan officiellt! Men Àr inte tavlan lite trÄkig för att vara en MRG och i sÄdan prisklass?
![]()
G-Truck lÄter bra! En truck kommer lastad!Truck-G, eller Àr det en G-truck
![]()
Liten mellan domG-ZX:en Àr sÄ söööt
![]()
G-ZX:en Àr sÄ söööt
![]()
Rangeman idag
![]()
De ser bÀttre ut i videon.Lite IRL-bilder. Varför ser de ut som att nÄgon har smÀlt ner en tandstÀllning och gjutit en G-Shock?
![]()
![]()
![]()
![]()
SÄ han hade verkligen klockorna. Trodde att det var en vanlig click bait sÄ jag kollade aldrig pÄ denDe ser bÀttre ut i videon.
Uppfattade inte det som att det var nÄgon brist pÄ klockor vid 35-anniversary. Det fanns relativt god tillgÄng pÄ bÄde 5035 och TFG som jag hade koll pÄ. TFG försvann tidigare Àn 5035 frÄn de handlare som jag hade koll pÄ.Hur brukar tillgÀngligheten vara pÄ Anniversary modeller? Jag var inte med i G-Shock samlandet vid 35th Anniversary, fick ADs in flertal?
Det sjuka Àr att det hÀnt sÄ mycket pÄ fem Är. Detta var innan alla resellers började dyka upp i alla branscher; sneakers, klockor, PS5 med mera. HÄller tummarna att Casio matar ut klockor i Är..Uppfattade inte det som att det var nÄgon brist pÄ klockor vid 35-anniversary. Det fanns relativt god tillgÄng pÄ bÄde 5035 och TFG som jag hade koll pÄ. TFG försvann tidigare Àn 5035 frÄn de handlare som jag hade koll pÄ.