Ring tex klockmaster Globen och skriv upp dig pÄ vill ha listan. Funkade nÀr jag ville ha nya froggen.Hur brukar tillgÀngligheten vara pÄ Anniversary modeller? Jag var inte med i G-Shock samlandet vid 35th Anniversary, fick ADs in flertal?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ring tex klockmaster Globen och skriv upp dig pÄ vill ha listan. Funkade nÀr jag ville ha nya froggen.Hur brukar tillgÀngligheten vara pÄ Anniversary modeller? Jag var inte med i G-Shock samlandet vid 35th Anniversary, fick ADs in flertal?
Min hÀrjade stackare sÀger hej!TrÄdförsta med klÀder pÄ
![]()
Min hÀrjade stackare sÀger hej!
![]()
Det Àr ingen brist pÄ de 40th modeller som har slÀppt hittills i alla fall.Det sjuka Àr att det hÀnt sÄ mycket pÄ fem Är. Detta var innan alla resellers började dyka upp i alla branscher; sneakers, klockor, PS5 med mera. HÄller tummarna att Casio matar ut klockor i Är..
Mumma! Undra hur prisbilden blir.
Jag Àr eventuellt ocksÄ intresserad av den@yonsson Kan inte du prata med kmgloben eller Hanssons i gbg om ett gruppköp pÄ 5040?![]()
Jepp lite toplessAh! Du har en halvt pÄklÀddSökte lite snabbt och hittade bara en nakenfis dÄ
![]()
Borde vara samma pris som gw-8230b. BÄda Àr 30th anniversary modeller.Mumma! Undra hur prisbilden blir.
NÀstan 900 eur. RÀtt dyrt. Behöver nog en guldfÀrgad. Gillar den positiva displayen. Synd att de gÄr ifrÄn de vanliga lÄdorna. Tycker att lÄdan som kom med MT-G FR och som nu Àven kommer med 40-stÄlisarna Àr rÀtt smÀckig. Dock kul med G till 5040De ser bÀttre ut i videon.
900 eu för de nya stÄlis?NÀstan 900 eur. RÀtt dyrt. Behöver nog en guldfÀrgad. Gillar den positiva displayen. Synd att de gÄr ifrÄn de vanliga lÄdorna. Tycker att lÄdan som kom med MT-G FR och som nu Àven kommer med 40-stÄlisarna Àr rÀtt smÀckig. Dock kul med G till 5040
![]()
Strax under. Har för mig att han sa 865 eller nÄgot ditÄt.900 eu för de nya stÄlis?![]()
Om du kan förklara/motivera för mig varför den Àr sÄ dyr.@yonsson Kan inte du prata med kmgloben eller Hanssons i gbg om ett gruppköp pÄ 5040?![]()
/threadOm du kan förklara/motivera för mig varför den Àr sÄ dyr.
Yes, skrivit upp mig hos KM Globen redan. Hoppas dem fÄr tillrÀckligt.Ring tex klockmaster Globen och skriv upp dig pÄ vill ha listan. Funkade nÀr jag ville ha nya froggen.
Om du kan förklara/motivera för mig varför den Àr sÄ dyr.
299 eur enligt tysken i filmen ovan.Vad Àr priset?