Eller som GBnHade varit extra kul om den hade haft guldigare siffror likt GD 350.
FÄr se om jag hittar en sÄn i Japan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller som GBnHade varit extra kul om den hade haft guldigare siffror likt GD 350.
Tror att en GBD-200 Àr grym för ÀndamÄlet. MIP-displayen Àr ju löjligt tydlig och det finns ju massa lattjo trÀningstimers. Har ju en som ligger och vÀntar pÄ mig i april, talar med erfarenhet frÄn GBX-100...
Det Àr bara att modda den med modul frÄn KG.Hade varit extra kul om den hade haft guldigare siffror likt GD 350.
Eller som GBn
Den Àr en vanlig GX-56GB (var med och budat pÄ den ). Men bÄda GX och GXW-56GB har guldiga siffror. GXW har ocksÄ guldiga skruvar och spÀnne.Wow har MB6 versionen gulare siffror?
Jag minns den dÀr.Eller som GBn
Den Àr en vanlig GX-56GB (var med och budat pÄ den ). Men bÄda GX och GXW-56GB har guldiga siffror. GXW har ocksÄ guldiga skruvar och spÀnne.
Du har BB (Basic Black) och den har inte guldiga siffror. GX/GXW-56GB (Gold Black) har guldiga siffror.Min GX 56 BB har inte guldigare siffror Àn mina andra negativa squares exempelvis. GD 350 Àr betydligt guldigare Àn min King.
Ja , det var en klurig historia. Fast den hade ju fast pris sÄ inte visste jag att du var och försökte knipa den oxÄJag minns den dÀr.
Han blandade ihop oss sa han.Ja , det var en klurig historia. Fast den hade ju fast pris sÄ inte visste jag att du var och försökte knipa den oxÄ
Min GB har dessutom fÄtt bezel frÄn -SLG (Seven Lucky Gods) och guldspÀnne/keeperDu har BB (Basic Black) och den har inte guldiga siffror. GX/GXW-56GB (Gold Black) har guldiga siffror.
Imponerande! Du kan dina G-shocks.Du har BB (Basic Black) och den har inte guldiga siffror. GX/GXW-56GB (Gold Black) har guldiga siffror.
TÀnkte tipsa om den ocksÄ. Helt okej prissatt!
Inte jag..SÄld nu. NÄgon hÀr som knep den?
Oskyldig den hÀr gÄngen Men blir en till sÄ Àr siktet instÀllt pÄ tegelstenstavla och troligtvis stÄl.SÄld nu. NÄgon hÀr som knep den?
Inte jag heller, men skrev med sÀljarenSÄld nu. NÄgon hÀr som knep den?
Edit: missade citaten, men ja, ni fattar