• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Titantisdag 😊

E179EFAB-7790-407E-81EC-F00E3165E2A2.jpeg

Efter lite detektivarbete sĂ„ har jag klurat ut vem det Ă€r i trĂ„den som har en liknande min DW-9701K. @Rotwang , vid tillfĂ€lle, kan du kolla ifall Hourly Chime-indikatorn pĂ„ din funkar? 🙏

Hej, sent svar men har varit lite busy utanför klocksnack. Ja, indikatorn fungerar pÄ min DW-9701K.
Det verkar som att jag har sisĂ„dĂ€r 35 sidor att lĂ€sa ikapp i trĂ„den... 😄

Med risk för att lÄta okunnig, men var inte 800 spÀnn för en Mudman OCH en hyfsad Protrek ett jÀvla kap? BÄda i fint skick.
Och vad gör man med en Protrek, fÄr man bara ha en sÄn nÀr man tÀltar pÄ kalfjÀllet? Erfarenheter nÄgon?
Eller bara 500 för Muddien Ă€r ju tokbilligt!! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! :p

Min Walter har Àntligen anlÀnt efter en mÀrklig postnordleverans. Om jag lyckades förstÄ frugan rÀtt sÄ lÀmnade de först paketet i brevlÄdan och kom sen tillbaka nÄgra timmar senare för att fÄ en signatur. Förvirringen blev total eftersom frugan ocksÄ fÄtt ett paket och Walter lÄg kvar i brevlÄdan. Eller nÄt Ät det hÄllet. Mycket möjligt att jag missförstÄtt allt som vanligt.
B67118CE-2669-4599-B2C3-824683B4E32C.jpeg

Min Walter har Àntligen anlÀnt efter en mÀrklig postnordleverans. Om jag lyckades förstÄ frugan rÀtt sÄ lÀmnade de först paketet i brevlÄdan och kom sen tillbaka nÄgra timmar senare för att fÄ en signatur. Förvirringen blev total eftersom frugan ocksÄ fÄtt ett paket och Walter lÄg kvar i brevlÄdan. Eller nÄt Ät det hÄllet. Mycket möjligt att jag missförstÄtt allt som vanligt.
B67118CE-2669-4599-B2C3-824683B4E32C.jpeg
Den dĂ€r bilden gör ju att man blir grymt sugen pĂ„ en Walter 😍

Tillbaka
Topp