Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr bara att modda den med modul frÄn KG.
Den slÀpps i april.MÀstare,
AlltsÄ nÀr slÀpps GX-56RC-1JF?
Efter lite detektivarbete sÄ har jag klurat ut vem det Àr i trÄden som har en liknande min DW-9701K. @Rotwang , vid tillfÀlle, kan du kolla ifall Hourly Chime-indikatorn pÄ din funkar?
En lyckad kombo!Bruce Lee Frogman?
Bild frÄn WUS
Bara att anvĂ€nda pannbenet.Idag suger livet. Med i OWG och sĂ„ landar en ny GLX och en 9400YâŠ
Kan jag fÄ lite moraliskt stöd?
8+1 som fortfarande sitter fast hos tullen för min del......Bara att anvÀnda pannbenet.
Har 7 oskulder (Àn sÄ lÀnge) att ta i april. UrsÀkta ordvalet.
Det kommer bli ett och annat byte efter OWG8+1 som fortfarande sitter fast hos tullen för min del......
Med risk för att lÄta okunnig, men var inte 800 spÀnn för en Mudman OCH en hyfsad Protrek ett jÀvla kap? BÄda i fint skick.Dagens blocketfynd
Eller bara 500 för Muddien Ă€r ju tokbilligt!! KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!Med risk för att lĂ„ta okunnig, men var inte 800 spĂ€nn för en Mudman OCH en hyfsad Protrek ett jĂ€vla kap? BĂ„da i fint skick.
Och vad gör man med en Protrek, fÄr man bara ha en sÄn nÀr man tÀltar pÄ kalfjÀllet? Erfarenheter nÄgon?
Funderade inte ens. Pang bom!Eller bara 500 för Muddien Ă€r ju tokbilligt!! KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP!
Den dÀr bilden gör ju att man blir grymt sugen pÄ en WalterMin Walter har Àntligen anlÀnt efter en mÀrklig postnordleverans. Om jag lyckades förstÄ frugan rÀtt sÄ lÀmnade de först paketet i brevlÄdan och kom sen tillbaka nÄgra timmar senare för att fÄ en signatur. Förvirringen blev total eftersom frugan ocksÄ fÄtt ett paket och Walter lÄg kvar i brevlÄdan. Eller nÄt Ät det hÄllet. Mycket möjligt att jag missförstÄtt allt som vanligt.