Jonte.L
Silver
Tack, ja jÀklar va bra den va i verkligheten. Somrig . Den ser faktiskt oanvÀnd ut. (Jag kanske inte Àr krÀsnast av alla). Men riktigt bra skickDen dÀr Àr riktigt tuff! HÄller tummarna för att den hoppar igÄng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja jÀklar va bra den va i verkligheten. Somrig . Den ser faktiskt oanvÀnd ut. (Jag kanske inte Àr krÀsnast av alla). Men riktigt bra skickDen dÀr Àr riktigt tuff! HÄller tummarna för att den hoppar igÄng.
Dessa batteribyten...Hur mÄnga Àr med pÄ klockbyte vid midnatt? (Jag kommer somna ). HÀr Àr mitt nyförvÀrv. I princip grattis. Hoppas att den hoppar igÄng med batteribyte
Ha ha bra smeknamn pÄ klockan. Ja men det Àr lite trevligt pyssel tÀnker jagDessa batteribyten...
Sjukt nice den dÀr snöstormen
Skönt att se att du hÄller Ängan uppe
Trevlig helg, gott folk!
Hahaha patina-fobi!
Trevlig helg, gott folk!
Gött! Bra investering dÄHello there
It's alive
Ja jag Àr nöjd för nÄgra fÄ hundringarGött! Bra investering dÄ
Det Àr inte bara en snöstorm, utan Àven valfri grekisk gud...
Galet bra köp, bara att gratuleraJa jag Àr nöjd för nÄgra fÄ hundringar
NÀÀÀÀÀ?! 1:a april...?
Stora nyheter. Kolla hÀr!
Pratade med sĂ€ljaren lite men avstod att köpa den, Ă„ngrar de lite nu bra fynd du hitta!Ăntligen
à Äp stopp! 1:a april eller?Stora nyheter. Kolla hÀr!