Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ Àr det nog batteribyte som gÀller tror jag.48h och inte rört sig ens frÄn low till medium? Fattar att det tar tid att ladda till high. Men till medium borde vÀl ÀndÄ 2 dygn vara tillrÀckligt?
Eller Ă€r batteriet kört som sagt? Ăr trots allt 12-13 Ă„r klockan.
Vad laddar du med? Min första coolfire gick sönder ganska fort, den lös men svagt visade det sig nÀr jag köpte hem en ny.48h och inte rört sig ens frÄn low till medium? Fattar att det tar tid att ladda till high. Men till medium borde vÀl ÀndÄ 2 dygn vara tillrÀckligt?
Eller Ă€r batteriet kört som sagt? Ăr trots allt 12-13 Ă„r klockan.
Bara att kööööpaNgn som handlat av den finska nÀtbutiken Kulta-center? Finska Klockmagasinet har jag god erfarenhet av.
Coolfiren.Vad laddar du med? Min första coolfire gick sönder ganska fort, den lös men svagt visade det sig nÀr jag köpte hem en ny.
Den nya var det drag i.
Tips pÄ vart man hittar billigast?DÄ Àr det nog batteribyte som gÀller tror jag.
@roostermanTips pÄ vart man hittar billigast?
Vettigt prishttps://www.ebay.com/itm/2851655308...nF-uVa0SgW&var=&widget_ver=artemis&media=COPYTips pÄ vart man hittar billigast?
SpÀnnande, lÀngesedan jag hade en lott i nÄgot . Framförallt kÀnns det bra att bidra lite.För att köpa en lott i owg. SkÀnker man dÄ och mÀrker med nickname och antal. Eller finns det en annan lÀnk? Kanske Àr för sent ocksÄ
HÄller tummarna för att det blir ett rimligare pris i EU. Gissar/hÄller tummarna för runt 3Börjar dom komma ut nu? Lite för dyrt hÀr bara
Listpriset Àr 38500yen, med moms hamnar den pÄ strax under 4k.HÄller tummarna för att det blir ett rimligare pris i EU. Gissar/hÄller tummarna för runt 3
Ganska vÀl tilltaget. Hoppades nog pÄ att den skulle ligga lite nÀrmare 5000ssListpriset Àr 38500yen, med moms hamnar den pÄ strax under 4k.
KÀmpa pÄ!Projektet att fÄ ned midjemÄttet med 19cm fortsÀtter. Ska man tillbaka till sin ungdoms kropp sÄ fÄr man kÀmpa nÀr man passerat 50.
Visst lÀngtar jag efter en pizza och öl, men nej inte pÄ ett bra tag.
Ăr ledig imorgon för ska jobba helg. Torsdagens middag bestĂ„r av 400g köttfĂ€rs stekt med rikligt med smör, lök och broccoli.
Som dryck gÀller citronvatten.
Den Àr bara sÄ jÀkla bra!
KÀmpa pÄ!
Jag tror du skulle ha större problem Àn sÄ. Har batteriet lÀckt, vilket chansen Àr ganska stor att det har efter sÄ lÄng tid, sÄ behövs troligen hela modulen bytas ut.Om man surfat runt pÄ ebay och rÄkat buda hem ett par 25 Är gamla oanvÀnda G-Shocks som legat i förpackningen och dragit ur batteri, behöver man dÄ byta Àven packningen vid batteribyte?
Allt detta Àr rent hypotetiskt, eftersom jag gett mig sjÀlv köpstopp...
De dÀr var en snygg combo, bara sett med gult band, inte fel den heller iofs, men svart stÄl(!?) Var riktigt frÀnt.
Tror panasonic funkar alldeles utmÀrkt. För jag antar att det Àr billigare Àn originalet?Har hittat batteriet.
Ska man köra pÄ original eller Panasonics variant? @Aros
Nej, amazon.se har det för 249:- och casio original för 199:-Tror panasonic funkar alldeles utmÀrkt. För jag antar att det Àr billigare Àn originalet?
Skiljer det inte sÄ mycket i pris kanske jag hade gÄtt pÄ originalet ÀndÄ.