Ă Ă„p stopp! 1:a april eller?
Edit: I 2 sekunder trodde jag pÄ det
Jag vet inte. Det ser ju seriöst ut. Ăr aprilskĂ€mt internationellt, eller nĂ„got svenskt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ă Ă„p stopp! 1:a april eller?
Edit: I 2 sekunder trodde jag pÄ det
Nu blir jag osĂ€ker men aprilskĂ€mt Ă€r inte bara en svensk grej.Jag vet inte. Det ser ju seriöst ut. Ăr aprilskĂ€mt internationellt, eller nĂ„got svenskt?
Kul med uppdatering, fortsÀtt med detCykelramsuppdatering. Det tog sÀkert 5-6 dygn med avrostning och ÀndÄ bubblade det lite pÄ slutet, Àven om jag skruvade upp spÀnningen till 24 V, 5 A. Men jag rÀknar med att det Àr sÄ lite rost kvar att det stoppas av lanolin eller liknande. Nu ska ramen konverteras till skivbroms sÄ det kommer att bli lite svetsarbete innan bygget kan fortsÀtta.
LÄter vÀl ÀndÄ ganska givet med en tröst va? Varför ska man annars envisas med OWG?Kung Midas slÀpps 7e sÄ den fÄr jag senare i juni.
Undrar om jag ska skaffa en tröst-G för att jag mÄste vÀnta sÄ lÀnge och att jag varit sÄ duktig under owg3
Stora nyheter. Kolla hÀr!
Gick du pÄ ditt eget aprilskÀmt?Konstigt, hittar inte lÀnken till artikeln nu. Men tur att jag tog en skÀrmprint.
Ur informationen gick det i alla fall att lÀsa att det alltsÄ Àr ett nytt unikt automatiskt urverk som klarar av mycket hÄrda stötar och vibrationer utan att ta skada. Detta urverk Àr kontrollerat av en flaxkondensator vilken kalibrerar urverket efter multiband 6 och omvandlar den mekaniska rörelsen till digitala siffror med hjÀlp av en analogdigitalkonvektor.
Det framgÄr dock inte om modellerna kommer att levereras med exhibition case.
Skulle vara kul faktiskt, men det Àr bara att vÀnta och se.
Hur som helst Àr detta just det som alla G-shockfantaster som ocksÄ gillar automater har vÀntat pÄ: en G-shock automat!
Gissa om den redan Àr tillagd i min inköpslista!
Jag gissar pÄ att den kommer se ut som nÄgot i denna stilen!Konstigt, hittar inte lÀnken till artikeln nu. Men tur att jag tog en skÀrmprint.
Ur informationen gick det i alla fall att lÀsa att det alltsÄ Àr ett nytt unikt automatiskt urverk som klarar av mycket hÄrda stötar och vibrationer utan att ta skada. Detta urverk Àr kontrollerat av en flaxkondensator vilken kalibrerar urverket efter multiband 6 och omvandlar den mekaniska rörelsen till digitala siffror med hjÀlp av en analogdigitalkonvektor.
Hur som helst Àr detta just det som alla G-shockfantaster som ocksÄ gillar automater har vÀntat pÄ: en G-shock automat!
Konstigt, hittar inte lÀnken till artikeln nu. Men tur att jag tog en skÀrmprint.
Jag vet inte. Det ser ju seriöst ut. Ăr aprilskĂ€mt internationellt, eller nĂ„got svenskt?
Gick du pÄ ditt eget aprilskÀmt?
FrÄn pojkarnas koja
Sicket frÀckt bygge Vakthund ingick oxÄ?FrÄn pojkarnas koja
Aha, jag jag chansade och slog till direktPratade med sÀljaren lite men avstod att köpa den, Ängrar de lite nu bra fynd du hitta!
Gjorde du helt rÀtt i, Àr lite smÄtt skeptiskt mot marketplace men du gjort helt rÀttAha, jag jag chansade och slog till direkt
Jag med. Men jag har chansat in 2 fina dÀr. Men rÀknar pÄ att gÄ pÄ en nit nÄgon gÄng.Gjorde du helt rÀtt i, Àr lite smÄtt skeptiskt mot marketplace men du gjort helt rÀtt
Asch, synd pÄ timingen. En sÄdan Àr jag sugen pÄ i framtiden. Har tyvÀrr nyss köpt nÄgot.Heads up pÄ dessa tvÄ. Samma modell, men tvÄ klockor.
A-laget Àr ute och lapar sol.
Klockorna vet jag egentligen inte om de pÄverkas sÄ mycket av vÀrmen. Elektroniken kan bli överhettad, men var grÀnsen gÄr vet bara utvecklarna sjÀlva.Perfekt att göra det utomhus pÄ vÄrvintern.
Jag har solat mina ljusklockor inomhus och ute pÄ sommaren men upptÀckt att de kan bli vÀldigt varma. Vet inte om det Àr sÄ bra för klockorna, men nÀr det Àr svalt ute Àr det nog bÀttre.