• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

April ju😁
IMG_20230401_135433.jpg
Och jag som trodde du hoppade över den perioden och gick direkt till Helloween 🎃

Aldrig prövat modellen, sĂ„ det ska bli riktigt kul. Är det den som Ă€ven lyser upp runt displayen? Eller Ă€r det bara vissa modeller?
Den har "Dual Illuminator" det blir dock allra mest effektfullt pÄ de modeller som har ljus ram runt displayen. @roosterman har riktigt coola sÄna, om jag inte minns fel sÄ har han bl.a. en G-9000-8 "Stormtrooper".

Bild frÄn shockbase:
g90008.jpg

Den har "Dual Illuminator" det blir dock allra mest effektfullt pÄ de modeller som har ljus ram runt displayen. @roosterman har riktigt coola sÄna, om jag inte minns fel sÄ har han bl.a. en G-9000-8 "Stormtrooper".

Bild frÄn shockbase:
g90008.jpg
Dom hĂ€r fyra har jag🙂
IMG_20230401_211826.jpg

@Nygren jag stĂ€ller mig gĂ€rna i kö om du funderar pĂ„ att flippa den sen😃

Har du inte haft nÄn 9000 Muddie tidigare?
Master of G, behÀndig storlek, snyggt pÄ just den modellen med orangetintad display.
Enda klagomÄlet brukar vara tröga knappar.
Och visst var det nĂ„n hĂ€r som hade problem med att den skavde pĂ„ handleden?đŸ€” Var det @dragonhf ?

Min behöver ocksĂ„ batteribyte btw. 😅
Ja, det stÀmmer, pÄ undersidans gummi finns 4 knottriga upphöjningar. PÄ sommaren Àr det inga problem, men pÄ vinter nÀr man har lÄngÀrmade tröjor som trycker mot klockan kan det lÀtt bli obekvÀmt.

SĂ„ Ă€r jobbhelgen avklarad. Och nu bara 4 arbetsdagar till lĂ„nghelg dĂ„ jag Ă€r ledig. 🙂
Och imorse gjorde jag den mĂ„natliga kroppmĂ€tningen. Efter 1 mĂ„nad med lchf och morgonpromenader har jag gĂ„tt ned 2,8kg. Men vikten Ă€r ganska ointressant: det Ă€r midjemĂ„ttet som Ă€r det viktiga. Och midjan har minskat med 5cm! Unnar mig lite gott nu pĂ„ söndag. Croissanter och glass till kaffet. 😋
Men imorgon blir det morgonpromenad och diet igen. 14cm mer av midjan ska bort innan det blir pizza och öl.

20230402_115453.jpg

Tillbaka
Topp