Och jag som trodde du hoppade över den perioden och gick direkt till HelloweenApril ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och jag som trodde du hoppade över den perioden och gick direkt till HelloweenApril ju
Den hÀr rackaren har jag iaf.
Den har "Dual Illuminator" det blir dock allra mest effektfullt pĂ„ de modeller som har ljus ram runt displayen. @roosterman har riktigt coola sĂ„na, om jag inte minns fel sĂ„ har han bl.a. en G-9000-8 "Stormtrooper".Aldrig prövat modellen, sĂ„ det ska bli riktigt kul. Ăr det den som Ă€ven lyser upp runt displayen? Eller Ă€r det bara vissa modeller?
Dom hÀr fyra har jagDen har "Dual Illuminator" det blir dock allra mest effektfullt pÄ de modeller som har ljus ram runt displayen. @roosterman har riktigt coola sÄna, om jag inte minns fel sÄ har han bl.a. en G-9000-8 "Stormtrooper".
Bild frÄn shockbase:
Jag lovar att höra av mig om/nÀr det blir aktuellt
Jag hade visst slut pÄ CR1220, sÄ jag fÄr vÀnta till i veckan jag oxÄHÀr kommer en som kvalar in i veckans trend. Batteribytedaxs!
Undrar om det inte var den hĂ€r killen som tyckte att @Derix var ett troll??Mycket fint skick var det jaâŠ
Haha, det mÄste vara samma va?Undrar om det inte var den hÀr killen som tyckte att @Derix var ett troll??
Mycket fint skick var det jaâŠ
Njaaaa, denna kommer jag inte sĂ€ga sĂ„ omKĂĂĂP! Som nĂ„n hĂ€r brukar sĂ€ga.
Fan sÄ fint du haft detNu Àr ju OwgMars över.
Ja, det stÀmmer, pÄ undersidans gummi finns 4 knottriga upphöjningar. PÄ sommaren Àr det inga problem, men pÄ vinter nÀr man har lÄngÀrmade tröjor som trycker mot klockan kan det lÀtt bli obekvÀmt.Har du inte haft nÄn 9000 Muddie tidigare?
Master of G, behÀndig storlek, snyggt pÄ just den modellen med orangetintad display.
Enda klagomÄlet brukar vara tröga knappar.
Och visst var det nÄn hÀr som hade problem med att den skavde pÄ handleden? Var det @dragonhf ?
Min behöver ocksÄ batteribyte btw.
Vet faktiskt inte... I Sverige kanske jag Àr bland dom mest flippade iaf..Undrar hur du ligger till jÀmfört med andra g-shock samlingar. Typ sverige/norden/europa. LÀr ju vara ganska sÀllsynt att ha fler?
Ingen aning faktiskt. Men du har jÀkligt mÄnga G-Shock.Vet faktiskt inte... I Sverige kanske jag Àr bland dom mest flippade iaf..
Skulle iofs va kul att veta nu nÀr dÄ sÀger..
@L&W har du nÄgon koll pÄ sÄnt?