Tanken Àr att hitta ett original plastspÀnne, men inte lyckats ta mig ner till ÄterförsÀljare Àn. Kan bli sÄ att jag snart tar metallspÀnnet frÄn den hÀr.Behövde du spÀnnet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tanken Àr att hitta ett original plastspÀnne, men inte lyckats ta mig ner till ÄterförsÀljare Àn. Kan bli sÄ att jag snart tar metallspÀnnet frÄn den hÀr.Behövde du spÀnnet?
RÀven tycker jag borde jobba istÀllet för att ta en paus i hans och juniors sÀng.
RÀtt klocka för uppgiften
Mötte en sÄdan pÄ vÀg till jobbet i morseTror du blitt lite lurad 2,5 miljoner för en Daihatsu. Kanske bara jag som associerar rattlogan med dom.
Riktigt coola ÀndÄ 720s Àven om ekonomin sÀger Nej och inte kööp som @roosterman skulle sagt.
De ska va gött Ä levva, annars kan det kvetta'!StÄl-Oaken fick hÀnga med och hÀmta en av leksakerna
Nu börjar det likna nÄgotStÄl-Oaken fick hÀnga med och hÀmta en av leksakerna
Snygg matchning
TĂ€nkte hitta nĂ„n gammal stand alone soft synt med massa pads och strĂ„kar och installera i datornâŠSnygg matchning
RÀknar med att du Àr mycket nöjd med den fina hunden, men Àr du nöjd med klockan? FÀrgval osv?Vi har kört över till ön. Bra med co-driver.
RÀtt fint vÀl pÄ plats.
Ge han en ölkorv eller nÄt att gnaga pÄ natten lÄng sÄ kommer det gÄ finemang
Ja tack, hunden Àr najs.RÀknar med att du Àr mycket nöjd med den fina hunden, men Àr du nöjd med klockan? FÀrgval osv?