• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu mina vÀnner Àr det helg! I alla fall hÀr. :)

1D947326-3332-4D9C-B452-1901445A3EB6.jpeg

RĂ€knar med att du Ă€r mycket nöjd med den fina hunden, men Ă€r du nöjd med klockan? FĂ€rgval osv? 😊
Ja tack, hunden Àr najs.

Klockan Àr inte dum alls. Hade 1000-modellen innan och tyckte den var cool, men den Àr lite större, lite högre, har lite sÀmre display och en snygg men oduglig keeper. SÄ jag började titta pÄ 2000-modellen istÀllet.
Tycker att denna modellen med det gröna bandet var det uppenbara valet. Passar modellen perfekt. I synnerhet om du har lite ruffare klÀder och kör den stilen i övrigt klÀdesmÀssigt. Dessutom Àr visarna ljusa sÄ den Àr enklast att lÀsa av i skum belysning.

SÄ jag köpte den gröna.
Meeen... de andra Àr ju inte sÄ tokiga heller. Svart Àr stealth. Gult Àr maffigt i rÀtt ljus.
SĂ„Ă„Ă„.... jag köpte dem med 😝
20230113_143039.jpg

Men vilken Àr bÀst?
Svarta Àr cool, men klart sÀmst lÀsbarhet.
Gula Àr fin men den som Àr knepigast att matcha. Dessutom kan man likna visarna vid fuskpatina = dÄligt.
SÄ bÀsta totalen Àr den gröna skulle jag sÀga.

Tillbaka
Topp