• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

ParkaDen delux
20230421_220444.jpg

20230421_220455.jpg

Ja tack, hunden Àr najs.

Klockan Àr inte dum alls. Hade 1000-modellen innan och tyckte den var cool, men den Àr lite större, lite högre, har lite sÀmre display och en snygg men oduglig keeper. SÄ jag började titta pÄ 2000-modellen istÀllet.
Tycker att denna modellen med det gröna bandet var det uppenbara valet. Passar modellen perfekt. I synnerhet om du har lite ruffare klÀder och kör den stilen i övrigt klÀdesmÀssigt. Dessutom Àr visarna ljusa sÄ den Àr enklast att lÀsa av i skum belysning.

SÄ jag köpte den gröna.
Meeen... de andra Àr ju inte sÄ tokiga heller. Svart Àr stealth. Gult Àr maffigt i rÀtt ljus.
SĂ„Ă„Ă„.... jag köpte dem med 😝
20230113_143039.jpg

Men vilken Àr bÀst?
Svarta Àr cool, men klart sÀmst lÀsbarhet.
Gula Àr fin men den som Àr knepigast att matcha. Dessutom kan man likna visarna vid fuskpatina = dÄligt.
SÄ bÀsta totalen Àr den gröna skulle jag sÀga.

Modellen blir snyggare ju mer jag tittar pÄ den, speciellt den svarta.
Hade lite svÄrt för julgranen i början men den smÀlter in i tavlan mer och mer.

Modellen blir snyggare ju mer jag tittar pÄ den, speciellt den svarta.
Hade lite svÄrt för julgranen i början men den smÀlter in i tavlan mer och mer.
Ja, jag gillar den. Den Àr liksom lite overkill i det mesta, ruff, robust och utstrÄlar rutig flanellskjorta. Inte för att jag anvÀnder det, men ÀndÄ liksom.
Julgranen Àr ingen julgran utan en raket.
Vilka vuxna pojkar gillar inte raketer???

SĂ„ what’s not to like?

Ramlade visst in en till 😬
KÀnner mer Ä mer att S-prylarna Àr min grej men vi fÄ la se var stigen bÀr hÀn...
IMG_20230421_190329.jpg

IMG_20230421_190543.jpg
Ser ut att sitta helt perfekt! Har ocksÄ börjat snegla lite pÄ S2100, kÀnns som en bÀttre storlek för mig med.

Men tycker det Àr synd att de snÄlat in lite jÀmfört med storebrorsan och kör knappar och spÀnne i plast. Men det kanske inte Àr nÄgot man tÀnker pÄ?

Ja, jag gillar den. Den Àr liksom lite overkill i det mesta, ruff, robust och utstrÄlar rutig flanellskjorta. Inte för att jag anvÀnder det, men ÀndÄ liksom.
Julgranen Àr ingen julgran utan en raket.
Vilka vuxna pojkar gillar inte raketer???

SĂ„ what’s not to like?

Julgran och stugan (timvisaren). Kan inte slÀppa det lol.

Mod? Finns inte hÀr

NÀ förmodligen nÄn AM bezel+band.
Han Àr pÄ sociala medier och för ett tag sedan visade han upp en stor stÄlklocka frÄn en mindre, okÀnd producent.
Jag rekommenderade honom att testa G-shock King lol. Visste inte att han haft en i sin Àgo förrÀn nu.

Ser ut att sitta helt perfekt! Har ocksÄ börjat snegla lite pÄ S2100, kÀnns som en bÀttre storlek för mig med.

Men tycker det Àr synd att de snÄlat in lite jÀmfört med storebrorsan och kör knappar och spÀnne i plast. Men det kanske inte Àr nÄgot man tÀnker pÄ?
Ja den sitter vĂ€ldigt komfortabeltđŸ‘ŒđŸŒ
Nu svÀr jag kanske i kyrkan men vet nu iaf att storebror inte Àr för mig. Tycker t.o.m denna Àr grÀnsfall med tanke pÄ utformningen.

SÀrskilt spÀnnet Àr jag ocksÄ tveksam till om det hÄller i det lÄnga loppet, men samtidigt enkelt att byta ut sÄ kanske inte hela vÀrlden. Men visst kunde man lagt lite mer krut pÄ den biten...och hade sÄklart varit kul med fler funktioner som majoriteten av "S" saknar.

Tillbaka
Topp