God morgon
DĂ„ var det dags igen
DĂ„ var det dags igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
God morgon
DĂ„ var det dags igen
GLX-S5600-3, trevlig som tusan indeed! Ja, den har inte allt för mycket krusiduller att fÄ Ängest överExakt vilken ref Àr det dÀr? Ser riktigt trevlig ut! Hade en fullstor G-LIDE en kort period för nÄgra Är sedan men störde mig pÄ att det var fler funktioner i modulen Àn jag orkade lÀra mig. Men den ser lite enklare ut?
JÀttefina bilder förresten! Tack för att du delar med dig av dina undervattensÀventyr!
Tack! Det förklarar varför jag inte lyckades hitta den. Minns du ungefÀr vad den kostade nÀr den landat i Sverige? Bifogar en bild pÄ den jag hade, en GLX-5600F-1DR. Den var vÀl inte omöjlig att sÀtta sig in i heller men nÀr man roterar lika mÄnga klockor som jag blir alla extra larm och grejer mest ett irritationsmoment. Nu i efterhand undrar jag om jag inte bara borde ha bytt modul till nÄgon simplare. Hawaiiskjortmönster i camofÀrger var rÀtt trevligt.GLX-S5600-3, trevlig som tusan indeed! Ja, den har inte allt för mycket krusiduller att fÄ Ängest över
Köpte min frÄn Japan, tror inte just denna kollektionen finns i Europa (Àn?).
Tack Ä bock för komplimangen
Jag sÀger som Ronjas Rövardotters rumpnissar... Voffo dÄdÄ??Jag som skulle sluta med större klockor...
Den Àr cool, men Àrligt talat tycker jag den sitter lite halvkass. Varför? DÀrför att den Àr stor i kombination med att vara platt, vilket gör att det blir svÄrt att böja handleden uppÄt/bakÄt. Andra stora modeller som har en utÄtgÄende baksida Àr lÀttare att komma överens med.Jag sÀger som Ronjas Rövardotters rumpnissar... Voffo dÄdÄ??
Rangeman Àr ju jÀkligt bra, sitter som en schmÀck
Haha jo men den sitter fan bra. Alltid velat ha en sÄn. Och nu nÀr jag ska Vandra i Alperna var det ett mÄste.Jag sÀger som Ronjas Rövardotters rumpnissar... Voffo dÄdÄ??
Rangeman Àr ju jÀkligt bra, sitter som en schmÀck
AssÄ pÄ mig sitter den kanon. Hade den gulsvarta funnits kvar hade jag köpt den pÄ dir!Den Àr cool, men Àrligt talat tycker jag den sitter lite halvkass. Varför? DÀrför att den Àr stor i kombination med att vara platt, vilket gör att det blir svÄrt att böja handleden uppÄt/bakÄt. Andra stora modeller som har en utÄtgÄende baksida Àr lÀttare att komma överens med.
Men det finns onekligen mÄnga fina versioner av just Rangeman.
Slutnotan blev 1700-1800 nÄnting frÄn Discovery Japan, frakten kÀkade upp det mesta (express enda alternativ)Tack! Det förklarar varför jag inte lyckades hitta den. Minns du ungefÀr vad den kostade nÀr den landat i Sverige? Bifogar en bild pÄ den jag hade, en GLX-5600F-1DR. Den var vÀl inte omöjlig att sÀtta sig in i heller men nÀr man roterar lika mÄnga klockor som jag blir alla extra larm och grejer mest ett irritationsmoment. Nu i efterhand undrar jag om jag inte bara borde ha bytt modul till nÄgon simplare. Hawaiiskjortmönster i camofÀrger var rÀtt trevligt.