Det jÀkliga Àr ju dom han redan krÀngt ivÀg till intet ont anandeGjorde ocksÄ. Borde ju bli avstÀngd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det jÀkliga Àr ju dom han redan krÀngt ivÀg till intet ont anandeGjorde ocksÄ. Borde ju bli avstÀngd.
à lahue!Det jÀkliga Àr ju dom han redan krÀngt ivÀg till intet ont anande
Nu Àr jag ingen expert pÄ Àmnet men det borde inte vara nÄgra problem sÄ lÀnge man har en modell som Àr tillrÀckligt stor för att rymma chipet och gÄr den att implantera under huden pÄ ett finger borde det rimligtvis vara vÀldigt litet. Finns bl.a. att köpa hÀr: https://walletmor.com/Hmmmm kan man göra sÄ? Under klockan alltsÄ inte huden
Paxar en plats i flippkön!Passade pÄ nÀr den sÄldes billigt pÄ forumet,vÀntar pÄ leverans
AnmÀlde ocksÄ nu. LÄt oss se till att fÄ bort mögetRÄkade just anmÀla samtliga klockor han har ute... Den ena Àr en likadan han sÄlde nyligen.. Den bronsade oaken..
Passade pÄ nÀr den sÄldes billigt pÄ forumet,vÀntar pÄ leverans
Ja, men det Àr ocksÄ en vÀldigt "acquired taste" med snÀv mÄlgrupp.Avslutad - G-Shock MRG B2000B 1A Kachi-Iro
Tjena! SĂ€ljer hĂ€r min grymma G-Shock MRG. Limited edition med tillĂ€ggsnamnet âKachi-Iroâ fĂ€rkombo svart och blĂ„, se lĂ€nk för egen sida hos Casio: https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.MRG-B2000B-1A/ Inköpt November 2022 ny frĂ„n norsk AD. Jag Ă€r andra Ă€gare. Nypris, 37900kr Fullset...klocksnack.se
Detta mÄste vÀl vara ett kanonpris?
Men ack sÄ bra! Om jag bara fick vÀlja en enda modell hade det blivit den. Min sitter pÄ nÀstan jÀmt och den Àr sÄ jÀkla tidlöst snygg och cool pÄ nÄgot vis.Bra drag i trÄden som vanligt Bidrar med min enda.
Onekligen. Gissar att jag inte Àr ensam om att tycka att kombinationen svart-blÄ Àr ett mÀrkligt val frÄn Casio. Hade den varit gunmetal-silver istÀllet hade den nog inte blivit kvar sÄ lÀnge tror jag.Avslutad - G-Shock MRG B2000B 1A Kachi-Iro
Tjena! SĂ€ljer hĂ€r min grymma G-Shock MRG. Limited edition med tillĂ€ggsnamnet âKachi-Iroâ fĂ€rkombo svart och blĂ„, se lĂ€nk för egen sida hos Casio: https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.MRG-B2000B-1A/ Inköpt November 2022 ny frĂ„n norsk AD. Jag Ă€r andra Ă€gare. Nypris, 37900kr Fullset...klocksnack.se
Detta mÄste vÀl vara ett kanonpris?
Ă lahue!
AnmÀlde ocksÄ nu. LÄt oss se till att fÄ bort möget
Eller hur! För en stockholmare var jag tvungen att googla förstà lahue och jÀvla mög! Jag gillar att ni tar till skÄnskan nÀr det ska svÀras pau riktigt
à larens funkar ocksÄ fint! Samma kategori av kraftuttryck.Eller hur! För en stockholmare var jag tvungen att googla först
SÄ himla skönt uttryck
Ser inte problemet Bara möjligheten En G-shock Àr en perfekt dressare juDiskret elegans. Perfekt till fracken.
Man kanske borde ta upp tyskan igen, han Àr ju alltid först!
StÀnger man sen av alla "smarta" funktioner blir den grymJag har i princip redan bestÀmt mig för denna.
Men vÀntar pÄ en recension först.
Den Àr lite större Àn vanliga 5600.StÀnger man sen av alla "smarta" funktioner blir den grym
Borde ju gÄ att modda med andra bezel och band om dom bara hÄller 5600-storleken
Ja, men det Àr ocksÄ en vÀldigt "acquired taste" med snÀv mlgrupp.
Men ack sÄ bra! Om jag bara fick vÀlja en enda modell hade det blivit den. Min sitter pÄ nÀstan jÀmt och den Àr sÄ jÀkla tidlöst snygg och cool pÄ nÄgot vis.