• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hmmmm kan man göra sĂ„? Under klockan alltsĂ„ inte huden 😅
Nu Àr jag ingen expert pÄ Àmnet men det borde inte vara nÄgra problem sÄ lÀnge man har en modell som Àr tillrÀckligt stor för att rymma chipet och gÄr den att implantera under huden pÄ ett finger borde det rimligtvis vara vÀldigt litet. Finns bl.a. att köpa hÀr: https://walletmor.com/

Det finns Àven andra NFC-lösningar dÀr man t.ex. kan fÄ chippet inbyggt i en ring.
Passade pĂ„ nĂ€r den sĂ„ldes billigt pĂ„ forumet,vĂ€ntar pĂ„ leverans😏
Paxar en plats i flippkön! 😇

Detta mÄste vÀl vara ett kanonpris?

Bra drag i trĂ„den som vanligt 😅 Bidrar med min enda.
20230425_215807.jpg

Ja, men det Àr ocksÄ en vÀldigt "acquired taste" med snÀv mÄlgrupp.
Bra drag i trĂ„den som vanligt 😅 Bidrar med min enda.
20230425_215807.jpg
Men ack sĂ„ bra! 🙂 Om jag bara fick vĂ€lja en enda modell hade det blivit den. Min sitter pĂ„ nĂ€stan jĂ€mt och den Ă€r sĂ„ jĂ€kla tidlöst snygg och cool pĂ„ nĂ„got vis.

Onekligen. Gissar att jag inte Àr ensam om att tycka att kombinationen svart-blÄ Àr ett mÀrkligt val frÄn Casio. Hade den varit gunmetal-silver istÀllet hade den nog inte blivit kvar sÄ lÀnge tror jag.

Ja, men det Àr ocksÄ en vÀldigt "acquired taste" med snÀv mlgrupp.
Men ack sĂ„ bra! 🙂 Om jag bara fick vĂ€lja en enda modell hade det blivit den. Min sitter pĂ„ nĂ€stan jĂ€mt och den Ă€r sĂ„ jĂ€kla tidlöst snygg och cool pĂ„ nĂ„got vis.

Gillar den ocksÄ! Lagom mycket info pÄ tavlan.
Varken urspÄrad eller trÄkig.
Skulle vilja ha lite jĂ€mnare bakgrundsbelysning, annars mycket nöjd.đŸ€“

Tillbaka
Topp