Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tycker den dÀr Àr riktigt trevlig. Körde min under OWG, men tabbade mig av misstag sÄ jag Äkte ur. SÄ kom vÀl bara halvvÀgs typ, men jag kan inte sÀga att jag kÀnde mig mÀtt pÄ den egentligen, efterÄt ÀndÄ.Jahopp, igen...dÄ var det tredje gÄngen jag köper en S5600. Tredje gÄngen kanske jag inser att det Àr en keeper pÄ riktigt.
TÄliga rackare vet du Bara bezeln som sugit Ät sig lite vattenHade ingen aning om att dom hittat en G-Shock pÄ Titanic!
Vore guld om det gick att ordnaJag har inte fÄtt svar frÄn Globen, de skulle kolla tillgÀnglighet. Antagligen kunde de inte fÄ sÄ mÄnga, eller sÄ Àr GShock lÄngsamma med att svara.
Har kollat igen. Det finns inga besked Ànnu om hur mÄnga som kommer till Sverige sÄ i dagslÀget gÄr det inte fixa gruppköp. Jag Äterkommer om/nÀr vi fÄr ny info.Vore guld om det gick att ordna
Det hÀr var inget kul alternativ iallafall..Har kollat igen. Det finns inga besked Ànnu om hur mÄnga som kommer till Sverige sÄ i dagslÀget gÄr det inte fixa gruppköp. Jag Äterkommer om/nÀr vi fÄr ny info.
Hmmmm, en TRON skulle man fasen jaga tag i.....
Eller hur! Den finns ju lite hÀr och varHmmmm, en TRON skulle man fasen jaga tag i.....
"Köööööööööööp!"Hmmmm, en TRON skulle man fasen jaga tag i.....
Fast helt hypotetiskt sett sÄ Àr det kanske tre stycken andra som skulle kunna vara pÄ vÀg att trilla in...........
Nja.... Helt hypotetiskt sett sÄ finns det nog plats för ett gÀng till pÄ hylla 4"Köööööööööööp!"
Dags för ytterligare ett hyllplan snart?
Blir dyrt att importera frÄn staterna. Den dyker sÀkert upp hos diverse onlinebutiker inom kort.Det hÀr var inget kul alternativ iallafall..
Eller hur! Den finns ju lite hÀr och var
G-Shock Tron Laser Grid Pattern GMW-B5000CS-1JR
www.shoppinginjapan.net
Hojta till om du ser nÄt. Jag hÄller span hos Kulta.Blir dyrt att importera frÄn staterna. Den dyker sÀkert upp hos diverse onlinebutiker inom kort.
Det hÀr var inget kul alternativ iallafall..
Krispigt som fÀn
bara Ä bara, jag har ingen ska nÄgon gÄng skaffa en dock, men ÄterstÄr att se nÀr, dock inte inom de nÀrmsta mÄnaderna om ja inte fÄt nÄgot infall och sÀljer nÄgot ^^
Hakar ocksÄ pÄ med en froggie idagDammig Frogman idag.
bara Ä bara, jag har ingen ska nÄgon gÄng skaffa en dock, men ÄterstÄr att se nÀr, dock inte inom de nÀrmsta mÄnaderna om ja inte fÄt nÄgot infall och sÀljer nÄgot ^^
haha true true"Bara tvÄ" i relation till somliga andra hÀr i trÄden alltsÄ...