P
Piggo
Guest
Dom gick Ät snabbt!Trevligt val dÀr TvÄ av dom sju Àr pÄ vÀg hitÄt. En till mig och en till en annan forumfrÀnde
FÄr min i morgon till kvÀllsrundan
Redigerat mitt tidigare inlÀgg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dom gick Ät snabbt!Trevligt val dÀr TvÄ av dom sju Àr pÄ vÀg hitÄt. En till mig och en till en annan forumfrÀnde
Jag har i princip redan bestÀmt mig för denna.
Men vÀntar pÄ en recension först.
Ăr ocksĂ„ sugen pĂ„ en, men kan tyvĂ€rr inget annat Ă€n att hĂ„lla med denna video.StĂ€nger man sen av alla "smarta" funktioner blir den grym
Borde ju gÄ att modda med andra bezel och band om dom bara hÄller 5600-storleken
Första i trÄden?
Skippade fracken idag, men det blev ju rÀtt bra ÀndÄ...Ser inte problemet Bara möjligheten En G-shock Àr en perfekt dressare ju
Ja exakt, bandet Àr ju halva lyckan pÄ den dÀr.Första JDM i trÄden
Precis, den kÀnns inte riktigt komplett utan det bandet. Bandet kÀnns ocksÄ mjukare och mer följsam Àn det vanliga bandet.Ja exakt, bandet Àr ju halva lyckan pÄ den dÀr.
ja, jÀkligt mÀrkligt att inte en Internationell(Engelsk) content creator fÄr samples snabbare. Casio Tyskland mÄste vara snabba.Man kanske borde ta upp tyskan igen, han Àr ju alltid först!
Grymt snygg, bandet Àr rÀtt lÄngt va? Hur kÀnns klockan annars?Funkar med nato pÄ den hÀr, men lite onödigt av Casio att göra adaptrarna 21 mm...
Mycket nöjd med klockan, den Àr t.ex. betydligt mer lÀttlÀst Àn min förra blÄ halvmetall Casioak - det var en anledning till att jag köpte den hÀr istÀllet. Originalbandet har normal lÀngd - ca 7,5 + 12,5 cm, det Àr tjockare Àn ett nato sÄ man kan nog inte böja in Ànden om man skulle behöva det. Jag har tunna handleder och tycker inte bandet sticker ut för mycket, sÄ tror inte det Àr ett problem för sÀrskilt mÄnga. DÀremot fick jag böja ihop ena keepern lite grann för att den ska klÀmma ihop bandet bÀttre och inte glida ner mot spÀnnet.Grymt snygg, bandet Àr rÀtt lÄngt va? Hur kÀnns klockan annars?
Ăppna nuNej men hoppsan
Nu Ă€r det öppnatĂppna nu
Update:Varning för den hÀr sÀljaren som regelbundet krÀnger fake Casios pÄ @Tradera - https://www.tradera.com/profile/items/5099291/alwady. Ju fler som anmÀler desto bÀttre.
Har @roosterman exporterat sin Smuggel-FÄrrd?HÀr ska det byggas en vÀgg G
Ja det mÄste ha guppat fint pÄ ytan idag
Nu Àr det öppnat
@Roosterwife ville ha lite uppmÀrksamhet i mellan
Tack @Dusse för en snabb och smidig affÀr
Hujedamej vilken sjö det varJa det mÄste ha guppat fint pÄ ytan idag