• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har i princip redan bestÀmt mig för denna.
Men vÀntar pÄ en recension först.

Screenshot_20230426_112509_DuckDuckGo.jpg

StĂ€nger man sen av alla "smarta" funktioner blir den grym😃
Borde ju gĂ„ att modda med andra bezel och band om dom bara hĂ„ller 5600-storleken👍
Är ocksĂ„ sugen pĂ„ en, men kan tyvĂ€rr inget annat Ă€n att hĂ„lla med denna video.
Perfekt storlek, men har ingen behov av hjÀrtsensorn, utan generellt vill bara ha Solar, och MIP skÀrmen, sÄ jag avvaktar nog tills en "vanlig" kommer ut som inte Àr klassad som "G-Squad".

Grymt snygg, bandet Àr rÀtt lÄngt va? Hur kÀnns klockan annars?
Mycket nöjd med klockan, den Àr t.ex. betydligt mer lÀttlÀst Àn min förra blÄ halvmetall Casioak - det var en anledning till att jag köpte den hÀr istÀllet. Originalbandet har normal lÀngd - ca 7,5 + 12,5 cm, det Àr tjockare Àn ett nato sÄ man kan nog inte böja in Ànden om man skulle behöva det. Jag har tunna handleder och tycker inte bandet sticker ut för mycket, sÄ tror inte det Àr ett problem för sÀrskilt mÄnga. DÀremot fick jag böja ihop ena keepern lite grann för att den ska klÀmma ihop bandet bÀttre och inte glida ner mot spÀnnet.

Har stegat runt med ett bojsÀnke runt handleden idag.
20230426_175735.jpg

KÀndes avigt. Och inget hÀng i trÄden heller. Men nu Àr ordningen ÄterupprÀttad. NÀstan i a f. FÄr vÀl bara ta och lÀgga undan den ocksÄ. DÀr kan den ju inte hÀnga och skÀmmas.

20230426_175902.jpg

Tillbaka
Topp