Men du fick ju en super deal pÄ din TVB klart den Àr vÀrt det. Vad snackar du om?Vet egentligen inte om min titanare Àr vÀrd pengarna, men börjar man tÀnka sÄ hÀr sÄ Àr ju allt annat Àn en DW-5600 slöseri med pengar. /thread
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Men du fick ju en super deal pÄ din TVB klart den Àr vÀrt det. Vad snackar du om?Vet egentligen inte om min titanare Àr vÀrd pengarna, men börjar man tÀnka sÄ hÀr sÄ Àr ju allt annat Àn en DW-5600 slöseri med pengar. /thread
Ja men fullpris hade jag aldrig betalatMen du fick ju en super deal pÄ din TVB klart den Àr vÀrt det. Vad snackar du om?
Mm, fullpris ligger pÄ 18k. Jag köpte min TVA för 13k + moms frÄn watchoutz HK med stÀmplad cert, mer Àn sÄ vill jag inte betala för G-Shock.Ja men fullpris hade jag aldrig betalat
Kontakta sÀljaren och hör om en ersÀttningsbezel?
Ăr 5040n sĂ„ nĂ€ra originalet man kan komma eller har det funnits andra jubileumsmodeller som varit nĂ€rmare?40th med sina screwback kompisar.
Vad jag förstĂ„r sĂ„ Ă€r 5040 en hyllning till DW-1983.Ăr 5040n sĂ„ nĂ€ra originalet man kan komma eller har det funnits andra jubileumsmodeller som varit nĂ€rmare?
Haha, ja jag vÄgade inte sÀga nÄgot men jag anser att det Àr ca 27tkt för DYRT för en digital fyrkant.Lite komiskt att en G-Shock för 31 tkr anses vara billig
20 Ă„rs jubileumsmodellen Ă€r i princip identisk förutom trycket pĂ„ baksidan tror jag (Ă€ger ingen)Ăr 5040n sĂ„ nĂ€ra originalet man kan komma eller har det funnits andra jubileumsmodeller som varit nĂ€rmare?
25 jubileumsmodellen Àr identisk som 40th.20 Ärs jubileumsmodellen Àr i princip identisk förutom trycket pÄ baksidan tror jag (Àger ingen)
Edit: Nej den har ju "Project team tough" ser jag nu.
Edit igen: Nej den Àr rÀtt. (DW-5000SA-1)
Det dÀr ser dock ut som Spike Lee? Med gula ramen.25 jubileumsmodellen Àr identisk som 40th.
Ja, det har du sannerligen helt rÀtt i ...velade mellan just den orangea Ä den turkosa "S" jag till slut valde (för man kan ju inte ha TVà , eller hur?)Den översta Àr ju en typisk @v0n -G
Ja, det har du sannerligen helt rÀtt i ...velade mellan just den orangea Ä den turkosa "S" jag till slut valde (för man kan ju inte ha TVà , eller hur?)
Ăr det för mycket begĂ€rt att ha en av varje?Jag gillar ju det högblanka!
Va??? Kan man inte ha tvÄ???Ja, det har du sannerligen helt rÀtt i ...velade mellan just den orangea Ä den turkosa "S" jag till slut valde (för man kan ju inte ha TVà , eller hur?)
Du menar DW-5000SP?Edit igen: Nej den Àr rÀtt. (DW-5000SA-1)
Kööp!!!Va??? Kan man inte ha tvÄ???
Aha, letat sig till Europa nu jaKööp!!!
G-Shock Casio buy watches - New Casio G-Shock online - Relojesdemoda
Casio G-Shock |Official Casio G-Shock watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.comCasio GLX-S5600-4ER | Casio Watch g-shock GLX-S5600-4
Casio g-shock GLX-S5600-4ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GLX-S5600-4 in Spain. Watches buy Casio news in watches 2023www.relojesdemoda.com
Du har dispens, inga problem!Va??? Kan man inte ha tvÄ???
Kööp!!!
Casio G-Shock |Official Casio G-Shock watches distributor in Valencia, online sale at relojesdemoda.comwww.relojesdemoda.comCasio GLX-S5600-4ER | Casio Watch g-shock GLX-S5600-4
Casio g-shock GLX-S5600-4ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GLX-S5600-4 in Spain. Watches buy Casio news in watches 2023www.relojesdemoda.com
Kööp!!!
Blir ju typ sugen köpa alla fyra varianter och âgulligtâ köra tillsammans en var i familjen i sommar (synd att ingen vill det utom lag baraâŠ)
Rensning av vattenlÄs i tvÀttstÀll idag. Alltid spÀnnande att se vad som finns dÀr och lika spÀnnande att se om man fÄr det tÀtt igen
Och ja, jag fegade och tog av mig klockan