• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

40th med sina screwback kompisar.
PXL_20230504_140901400-01.jpeg
PXL_20230504_142324496-02-05.jpeg

Lite komiskt att en G-Shock för 31 tkr anses vara billig :oops:
Haha, ja jag vĂ„gade inte sĂ€ga nĂ„got men jag anser att det Ă€r ca 27tkt för DYRT för en digital fyrkant. 😆
Är 5040n sĂ„ nĂ€ra originalet man kan komma eller har det funnits andra jubileumsmodeller som varit nĂ€rmare?
20 Ärs jubileumsmodellen Àr i princip identisk förutom trycket pÄ baksidan tror jag (Àger ingen)

Edit: Nej den har ju "Project team tough" ser jag nu.

Edit igen: Nej den Ă€r rĂ€tt. đŸ˜†đŸ€ŁđŸ‘đŸ‘đŸ‘ (DW-5000SA-1)

Senast Àndrad:
Just ja, har justerat lĂ€nken pĂ„ Lillstekarn sĂ„ nu Ă€r det bara att steka pĂ„ 😎
Ganska minimalistisk rent designmĂ€ssigt, men innehar det mesta i form av Solar osv. Extra kul att den har en mobilfinnare/sökare som Ă€r perfekt för virrpannor som sĂ€llan vet var mobilen hĂ„ller hus 😬
lq7QZBY.jpg

l4NhGea.jpg

Va??? Kan man inte ha tvÄ??? :bag:
Kööp!!! 😆

Kööp!!! 😆
Aha, letat sig till Europa nu ja đŸ‘đŸŒ
Grymt nöjd med min, tjöööp indeed!

• Like
Reactions: v0n
Kööp!!! 😆

Blir ju typ sugen köpa alla fyra varianter och ”gulligt” köra tillsammans en var i familjen i sommar 😅 (synd att ingen vill det utom lag bara
)

Rensning av vattenlĂ„s i tvĂ€ttstĂ€ll idag. Alltid spĂ€nnande att se vad som finns dĂ€r och lika spĂ€nnande att se om man fĂ„r det tĂ€tt igen 🙂
Och ja, jag fegade och tog av mig klockan 😁

IMG_2153.jpeg

Brukar behÄlla mina vattenlÄs i 2-3 Är, sen köper jag nytt. Blir nÀstan omöjligt att fÄ rent till slut pg a de vecken i slangen.

Är och hĂ€lsar pĂ„ min f.d. medarbetare jag skrev om tidigare i trĂ„den.
Helt makalöst. Knappt en vecka efter operationen ser han ut att mÄ bÀttre Àn innan det hÀnde. Hade det hÀnt för 25 Är sedan hade han förmodligen inte ens levt idag.

Livet har verkligen ÄtervÀnt!

20230504_164922.jpg

Tillbaka
Topp