Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
satan va sugen man blev....jag har varit 3ggr och klĂ€mt och kĂ€nt och lurat pĂ„ den dĂ€r pĂ„ KM Globen. Men efter varje gĂ„ng precis nĂ„gon nĂ„gon annan skrev hade jag föredragit om den vart lite mer matt och inte högblank. Tror jag fortsĂ€tter behĂ„lla min TB titanare istĂ€llet men kĂ€nslan att ha en MRG square hade Ă€ndĂ„ vart nice. usch dessa beslut...Nu blev det jobbigtâŠ
Svart MRG-square för 31 120 kr
Casio G-Shock MR-G Radio-Controlled MRG-B5000B-1DR
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
JÀdrar vad dyra de blev.Eller den hÀr.
Den guldfÀrgade skulle sitta fint. Eller kanske Ànnu hellre den silverfÀrgade med positiv display.Eller den hÀr.
Det vÀl pga att de Àr anniversary modeller. Har för mig att 35th TFG lÄg pÄ samma prisnivÄ.Casio har förmodligen prisat in sin kommande prisökning i de nya modellerna. Hoppas det iallafall..
NÀmnde klockan för min sambo igÄr i hopp om att hon skulle idiotförklara mig för att slippa tÀnka mer pÄ den. Men hon var ovÀntat positiv, en idiotförklaring hade gjort det enklare för mig
Det Àr en sÄn ny fyrkant med hjÀrtmonitor alltsÄ?Jaha, sÄ har man till slut tagit steget dÄ.
Ladd-hybrid. KĂ€nns lovande hittills.
May the fourth be with you