Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte ocksÄ pÄ det i början men nu tycker jag att det Àr skönt att den inte har TS. Har för mÄnga klockor med TS och börjar bli jobbigt att ladda de hela tiden. Icke TS klockor har ocksÄ större batterier Àn TS modeller.
Borde vara nÄt liknande detta...PÄ tal om tough solar, mitt senaste inköp, gula GW6900, behöver nog ett nytt batteri? Legat i vattenskÄl i solljuset i ett par dagar nu. MÀtaren Àr pÄ H men sÄ fort man trycker pÄ backlight sÄ börjar HML att blinka. NÄgon med erfarenhet att byta batteri pÄ tough solar?
Du behöver ctl1616 batterier. Finns att köpa pÄ Amazon SE.PÄ tal om tough solar, mitt senaste inköp, gula GW6900, behöver nog ett nytt batteri? Legat i vattenskÄl i solljuset i ett par dagar nu. MÀtaren Àr pÄ H men sÄ fort man trycker pÄ backlight sÄ börjar HML att blinka. NÄgon med erfarenhet att byta batteri pÄ tough solar?
Skönt att se att du fick en egen glass den hÀr gÄngen!Glasspaus pÄ vÀg hem frÄn det stora gula varuhuset
Sjukt tidigt, hĂ„ller med. Styrkekjamiz â€Avd. sjuka saker som hĂ€nder nĂ€r familjen Ă€r bortrest, morgonpromenad 10:23.
Det var bestÀllt innan frÄganDu behöver ctl1616 batterier. Finns att köpa pÄ Amazon SE.
Gott att det löste sigHÀrligt att man kan ringa @roosterman nÀr man behöver akut hjÀlp och tips med bilmek Jag fick in bromskolven till slut med bÄde tryck och skruvning. Tack för hjÀlpen kompis!
Men vaaa, kom han inte och visade?HÀrligt att man kan ringa @roosterman nÀr man behöver akut hjÀlp och tips med bilmek Jag fick in bromskolven till slut med bÄde tryck och skruvning. Tack för hjÀlpen kompis!
Inte helt olikt ett vanligt alltsÄ DÄ fÄr jag prova det först se om det hjÀlper eller om det Àr nÄgot annat fel som Àr trasigt. Most likely not.Borde vara nÄt liknande detta...
Jag vet att det Àr lite dÄligt av mig...Men vaaa, kom han inte och visade?
Lite fÄr man vÀl ÀndÄ bjuda till @roosterman
Haha, underbart!Jag vet att det Àr lite dÄligt av mig...
Men vi var redan nÀstan hemma igen. Och dÄ ligger lixom Norge Ät fel hÄll
Fysatan kallt, vad var temperaturen pÄ?Man Àr vÀl ingen vekling heller?
Skön kvÀll, "bÀttre Àn teve" enligt kottarna
Ăsch dĂ„, friskt! Vet ej men kanske nĂ„got kallare Ă€n lagomFysatan kallt, vad var temperaturen pĂ„?
Jag ringde ju precis innan mjukglassen och du vet ju hur @roosterman Àr nÀr glass&dass klockan ringer. Helt omöjlig att fÄ pÄ andra banor! Det kan sÀkert @Roosterwife intyga men jag kunde ana att hon ocksÄ var lite tjurig för det var tydligen lÄngt mellan glasstoppenMen vaaa, kom han inte och visade?
Lite fÄr man vÀl ÀndÄ bjuda till @roosterman
En glassugen Frugis fÄr man passa sig för.. (och snabbt förse med glass)Jag ringde ju precis innan mjukglassen och du vet ju hur @roosterman Àr nÀr glass&dass klockan ringer. Helt omöjlig att fÄ pÄ andra banor! Det kan sÀkert @Roosterwife intyga men jag kunde ana att hon ocksÄ var lite tjurig för det var tydligen lÄngt mellan glasstoppen