Utsikten frÄn vÄrt nya stÀlle Àr helt okej
SÀllan jag blir avis pÄ andras boenden men nu blir jag lite grön. :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Utsikten frÄn vÄrt nya stÀlle Àr helt okej
Heads-up pÄ denna
Gravitymaster GPW-1000-1A. KÀnns betydligt mera premium Àn andra Master of G-varianter jag provat. Har rena ficklampan (nÄja...) till belysning trots att det Àr tough solar. Jag Àr vÀldigt nöjd med den.Riktigt fin! Vad Àr det för referens pÄ den?
Det blev en runda med HaggeHar du skrÀmt liv FÄrrden? Eller blir det Hagbard rent av?
Finns i lager nu!Tack. Min F5-tangent kommer att bli sliten med andra ord..
Knep han alla som fanns?Finns i lager nu!
I Indien...
Snart pÄ eBay för dubbla prisetKnep han alla som fanns?
JĂ€kla hoarder.
Riktigt fin! Kul med GPSGravitymaster GPW-1000-1A. KÀnns betydligt mera premium Àn andra Master of G-varianter jag provat. Har rena ficklampan (nÄja...) till belysning trots att det Àr tough solar. Jag Àr vÀldigt nöjd med den.
ScalpersKnep han alla som fanns?
JĂ€kla hoarder.
Knep han alla som fanns?
JĂ€kla hoarder.
Det var ett gruppköp frÄn en indisk klockgrupp.Snart pÄ eBay för dubbla priset
Det enda positiva med en stundande lÄgkonjunktur Àr att sÄdan hÀr idioti kommer att upphöra..
Först var det MoonSwatch, nu det hÀr...Det var ett gruppköp frÄn en indisk klockgrupp.
Var det dÀrifrÄn du köpte din?Augustine LA har fortfarande 2st kvar för den som inte orkar vÀnta.
G-SHOCK - DW5040PG-1
Add a definitive, solid statement to your style with a G-SHOCK 40th Anniversary Recrystallized limited-edition timepiece. We mark this anniversary with the DW-5040PG â an innovative new formation of the very first G-SHOCK, the DW-5000, which debuted 40 years ago in April 1983. The...augustine.la
Ja, jag köpte min dÀrifrÄn.Var det dÀrifrÄn du köpte din?
VÀldigt lyckad modell. Men ÀndÄ att ovÀntat att 40th kostar nÀstan dubbelt jÀmfört med 35th. HÄller tummarna för att den kommer ner lite nÀr den slÀpps brett.Augustine LA har fortfarande 2st kvar för den som inte orkar vÀnta.
G-SHOCK - DW5040PG-1
Add a definitive, solid statement to your style with a G-SHOCK 40th Anniversary Recrystallized limited-edition timepiece. We mark this anniversary with the DW-5040PG â an innovative new formation of the very first G-SHOCK, the DW-5000, which debuted 40 years ago in April 1983. The...augustine.la