Ă
rets första cykeltur idag i riktigt varmt vÄrvÀder. Avslutades med glass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hellre dÀr Àn pÄ takrÀcketVisst Àr det sÄ hÀr man ska frakta TV-apparater?
Svar ja. Svintröga! Det Ă€r en feature pĂ„ den modellenDen Ă€r ju tjusig som attan . Men upplever att knapparna Ă€r ganska tröga... Hur Ă€r det pĂ„ din @Nygren ? Kanske Ă€r allmĂ€nt för modellen? Ăr ju min första G-9000.
Jepp. Verkligen toktröga.Den Ă€r ju tjusig som attan . Men upplever att knapparna Ă€r ganska tröga... Hur Ă€r det pĂ„ din @Nygren ? Kanske Ă€r allmĂ€nt för modellen? Ăr ju min första G-9000.
Svar ja. Svintröga! Det Àr en feature pÄ den modellen
Puh, var orolig att det var nÄgot galet.Jepp. Verkligen toktröga.
Gött Ä se! Det syns att hon har talang och klÀderna Àr ju 100% (alla vet att man mÄste se ball ut nÀr man skejtar )Ska man ut och skejta sÄ Àr det G-shock som gÀller. Sparven fyller 6 Är idag och dÄ Àr det klart att hon ska lÀra sig att Äka. Det ska börjas i tid, eller hur @v0n?
Ska bli intressant att se hur det slÄr igenom i Sverige. Annars tycker jag att Casios priset inte ökat speciellt mycket de senaste Ären, förutom vissa modeller typ 5040 vs 5035BlÀ. Ryktet stÀmmer
G-Shock watch prices will be increasing in June in Japan - G-Central G-Shock Fan Site
Casio Computer Co., Ltd. will be raising the prices of G-Shock watches in Japan from 5% to 15% on June 1, 2023, according to a report out of Japan. The higherwww.g-central.com
Dom Àr bra, riktigt bra...FortsÀtter med Maharishi. TÀnkte nyss att jag inte gillar GWG. Nu Àr den fjÀrde 1000 pÄ vÀg in.
Jag hade 11st, nu en kvarâŠFortsĂ€tter med Maharishi. TĂ€nkte nyss att jag inte gillar GWG. Nu Ă€r den fjĂ€rde 1000 pĂ„ vĂ€g in.
11 Ăr det alla GWG-1000 som finns?Jag hade 11st, nu en kvarâŠ
Kul att dom Àr kvar i trÄden
Finns nog 11st olika om jag minns rĂ€tt ink Jurasic park.11 Ăr det alla GWG-1000 som finns?
Finns hÀr https://www.watchway.co.uk/product-page/g-shock-band-10506520Skulle vilja testa ett svart eller gult band till min GWG 1000. Ingen som sitter pÄ ett och kan tÀnka sig att slÀppa ?
Verkar vara slut i lager pÄ mÄnga stÀllen
Jag tÀnker pÄ Boba Fett nÀr jag ser den dÀr. Lite samma fÀrg-tema?Tisdagsdags igen
Good morning