• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20230509_081227693-01.jpeg

Njaaa. Boba Fett frÄn min tids-era Àr mer blÄ Àn grön skulle jag sÀga:)
Han kanske Ă€r mer grön i dom nyare filmerna?? đŸ€”
BlÄ? NÀ dem nya filmerna existerar inte för mig :D finns bara dem frÄn 70/80 talet, i mina ögon var han grön dÄ,
1683630967056.png

fast nu nÀr jag tÀnkte lite mer pÄ det Àr det kanske Master Chief i Halo jag tÀnker mer pÄ just den klockan:
1683631037156.png
1683631079547.png

Hej pÄ er,

Jag har en frÄga och vÀnder mig dÀrför till expertisen.
Jag har en GA-B2100C-9AER dÀr det ibland i den nedre delen av displayen blinkar ERR(OR). Den övre delen Àr blank och klockan verkar fungera som den ska i övrigt.

Är det nĂ„gon som har sett samma sak pĂ„ sin klocka? Det finns ett klipp pĂ„ YT som beskriver problemet och en eventuell lösning. Problemet Ă€r att klippet Ă€r pĂ„ thailĂ€ndska och det gĂ„r inte att översĂ€tta. Observera att den inte indikerar ERROR pĂ„ bilden.

Ha en fortsatt fin dag.

/B
70265957999__D65083B2-3056-475E-B171-7BC641E1C5F2.jpeg

Hej pÄ er,

Jag har en GA-B2100C-9AER dÀr det ibland i den nedre delen av displayen blinkar ERR(OR). Den övre delen Àr blank och klockan verkar fungera som den ska i övrigt.

Är det nĂ„gon som har sett samma sak pĂ„ sin klocka? Det finns ett klipp pĂ„ YT som beskriver problemet och en eventuell lösning. Problemet Ă€r att klippet Ă€r pĂ„ thailĂ€ndska och det gĂ„r inte att översĂ€tta.

Ha en fortsatt fin dag.

/B
Är batteriet fulladdat?

Hej pÄ er,

Är det nĂ„gon som har sett samma sak pĂ„ sin klocka? Det finns ett klipp pĂ„ YT som beskriver problemet och en eventuell lösning. Problemet Ă€r att klippet Ă€r pĂ„ thailĂ€ndska och det gĂ„r inte att översĂ€tta. Observera att den inte indikerar ERROR pĂ„ bilden.

Ha en fortsatt fin dag.

/B
70265957999__D65083B2-3056-475E-B171-7BC641E1C5F2.jpeg
Har fĂ„tt för mig att har med BT-uppkopplingen att göra. En av mina har visat ERR oxĂ„đŸ™‚
Och det ser sÄ ut i manualen med.

Bilagor

• Screenshot_20230509_164849_com.adobe.reader_edit_2417257243603019.jpg
    Screenshot_20230509_164849_com.adobe.reader_edit_2417257243603019.jpg
    238.3 KB · Visningar: 3
Har fĂ„tt för mig att har med BT-uppkopplingen att göra. En av mina har visat ERR oxĂ„đŸ™‚
Och det ser sÄ ut i manualen med.

Manualen, vad Ă€r det för ngt? 😉

Jag har dessvÀrre aldrig tittat i den men det kanske Àr ett hett tips till nÀst gÄng.
Det jag funderar över Àr om det verkligen Àr det som Àr problemet? Detta pga. att parkopplingen Àr ju redan gjord och klockan i sig Àr ju inte uppkopplad konstant via bliuetooth utan det Àr ju först nÀr du gÄr in i Casio- appen och kopplar upp den som den parar. Det Àr INTE vid det tillfÀllet som ERR visas.

Ingen stor grej men man blir lite fundersam. I vilket fall @roosterman, tack för din hjĂ€lp. Mycket uppskattat! đŸ‘đŸ»

/B

🙃

🙃
Ser otroligt fin ut. Du behöver peta dit ett bytesvĂ€rde för att slippa att fĂ„ annonsen raderad. Moderatorerna Ă€r blixtsnabba 😊

Tillbaka
Topp