Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mudmaster, still going strong.
Njaaa. Boba Fett frÄn min tids-era Àr mer blÄ Àn grön skulle jag sÀgaJag tÀnker pÄ Boba Fett nÀr jag ser den dÀr. Lite samma fÀrg-tema?
NÄgonstans mittemellan skulle jag sÀga att han varNjaaa. Boba Fett frÄn min tids-era Àr mer blÄ Àn grön skulle jag sÀga
Han kanske Àr mer grön i dom nyare filmerna??
BlÄ? NÀ dem nya filmerna existerar inte för mig finns bara dem frÄn 70/80 talet, i mina ögon var han grön dÄ,Njaaa. Boba Fett frÄn min tids-era Àr mer blÄ Àn grön skulle jag sÀga
Han kanske Àr mer grön i dom nyare filmerna??
HÄller med, mer master chief skulle ja sÀgaBlÄ? NÀ dem nya filmerna existerar inte för mig finns bara dem frÄn 70/80 talet, i mina ögon var han grön dÄ,
fast nu nÀr jag tÀnkte lite mer pÄ det Àr det kanske Master Chief i Halo jag tÀnker mer pÄ just den klockan:
Ăr batteriet fulladdat?Hej pĂ„ er,
Jag har en frÄga och vÀnder mig dÀrför till expertisen.
Jag har en GA-B2100C-9AER dÀr det ibland i den nedre delen av displayen blinkar ERR(OR). Den övre delen Àr blank och klockan verkar fungera som den ska i övrigt.
Ăr det nĂ„gon som har sett samma sak pĂ„ sin klocka? Det finns ett klipp pĂ„ YT som beskriver problemet och en eventuell lösning. Problemet Ă€r att klippet Ă€r pĂ„ thailĂ€ndska och det gĂ„r inte att översĂ€tta.
Ha en fortsatt fin dag.
/B
Har fÄtt för mig att har med BT-uppkopplingen att göra. En av mina har visat ERR oxÄHej pÄ er,
Jag har en frÄga och vÀnder mig dÀrför till expertisen.
Jag har en GA-B2100C-9AER dÀr det ibland i den nedre delen av displayen blinkar ERR(OR). Den övre delen Àr blank och klockan verkar fungera som den ska i övrigt.
Ăr det nĂ„gon som har sett samma sak pĂ„ sin klocka? Det finns ett klipp pĂ„ YT som beskriver problemet och en eventuell lösning. Problemet Ă€r att klippet Ă€r pĂ„ thailĂ€ndska och det gĂ„r inte att översĂ€tta. Observera att den inte indikerar ERROR pĂ„ bilden.
Ha en fortsatt fin dag.
/B
Den har aldrig stĂ„tt pĂ„ lĂ€gre nivĂ„ Ă€n Medium.Ăr batteriet fulladdat?
Har fÄtt för mig att har med BT-uppkopplingen att göra. En av mina har visat ERR oxÄ
Och det ser sÄ ut i manualen med.
Ok. Testa göra en reset. Borde lösa problemet.Den har aldrig stÄtt pÄ lÀgre nivÄ Àn Medium.
/B
Ser otroligt fin ut. Du behöver peta dit ett bytesvÀrde för att slippa att fÄ annonsen raderad. Moderatorerna Àr blixtsnabba
Tillbakadragen - G-Shock G-9000R Men In Rescue Orange
Lyckades nyligen fÄ tag i det hÀr exemplaret i mycket fint skick. Tydligen inte ens anvÀnd fram till min Àgo. TyvÀrr inte fullset pga stöld i ett förrÄd, dock finns tagen kvar. Nu Àr det tyvÀrr sÄ att den sitter ganska dÄligt pÄ mig... Fin att titta pÄ men rÀtt kÀnsla infinner sig inte riktigt...klocksnack.se
Tack o bockSer otroligt fin ut. Du behöver peta dit ett bytesvÀrde för att slippa att fÄ annonsen raderad. Moderatorerna Àr blixtsnabba