God morgon
Fast jag tror att det fÄr bli en stund sov till
Fast jag tror att det fÄr bli en stund sov till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du glömde makrill i tomat, keso och beasÄsSen frukost.
Gröt, kycklingfilé, kiwi och en skvÀtt olivolja. Kiwin piffar upp ordentligt.
Du glömde makrill i tomat, keso och beasÄs
VÀlkommen t'bax! Kul att se dig hÀr igen!Dags att slÀppa in kossorna nu dÄ de fick komma ut pÄ bete igÄr
Tack trevligt trevligt, men skulle dock haft nÄt roligare i G vÀgVÀlkommen t'bax! Kul att se dig hÀr igen!
Det Àr ju den enklaste av uppgifter att lösa!Tack trevligt trevligt, men skulle dock haft nÄt roligare i G vÀg
LÀgger man ihop lite av @fartmÀstarn och din trippel dÀr samt @Golle_std och @Andmataren dÄ har man min gamla kompletta samlingDet Àr ju den enklaste av uppgifter att lösa!
Som av en hÀndelse kan jag bjuda pÄ en inspirationsbild!
...klart det första man gör Àr att packa lagom mÄnga klockor för 36 timmar vid stugan. Mat finns det sÀkert dÀr. SÀkert rena klÀder ocksÄ. NÄt ligger vÀl kvar sen förra Äret, tÀnker jag
Exakt sÄ.LÀgger man ihop lite av @fartmÀstarn och din trippel dÀr samt @Golle_std och @Andmataren dÄ har man min gamla kompletta samling