• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God morgon 🙂
Fast jag tror att det fĂ„r bli en stund sov till😁
IMG_20230513_062902.jpg

Mysmorgon med 4Äringen. KÀmpat pÄ med smartklocka under arbetsveckan pga stegtÀvling. FÄr nog bli att ha pÄ sig mobilen lite mer pÄ fritiden. Saknade riktig klocka för mycket. Vibrationsalarm Àr det enda jag gillar med smartklocka hittils och det finns ju pÄ vissa g.
16839584889675057830877084189668.jpg

Tack trevligt trevligt, men skulle dock haft nĂ„t roligare i G vĂ€g 😳 😁
Det Àr ju den enklaste av uppgifter att lösa!
Som av en hÀndelse kan jag bjuda pÄ en inspirationsbild!

20230513_090644.jpg

...klart det första man gör Ă€r att packa lagom mĂ„nga klockor för 36 timmar vid stugan. Mat finns det sĂ€kert dĂ€r. SĂ€kert rena klĂ€der ocksĂ„. NĂ„t ligger vĂ€l kvar sen förra Ă„ret, tĂ€nker jag 🙄

Det Àr ju den enklaste av uppgifter att lösa!
Som av en hÀndelse kan jag bjuda pÄ en inspirationsbild!

20230513_090644.jpg

...klart det första man gör Ă€r att packa lagom mĂ„nga klockor för 36 timmar vid stugan. Mat finns det sĂ€kert dĂ€r. SĂ€kert rena klĂ€der ocksĂ„. NĂ„t ligger vĂ€l kvar sen förra Ă„ret, tĂ€nker jag 🙄
LĂ€gger man ihop lite av @fartmĂ€starn och din trippel dĂ€r samt @Golle_std och @Andmataren dĂ„ har man min gamla kompletta samling😂

Morrn! Satt och scrollade i trÄden, kunde inte bestÀmma mig vad jag skulle ha för klocka att börja dagen med. Kom pÄ att Shockbase har ju random watch from your collection-funktionen!
Screenshot_20230513-092600.png

Okej dĂ„! 😀 Den Ă€r tillbaka till levande status efter batteribyte:
PXL_20230513_072756752.jpg

Tillbaka
Topp