• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

God fredag everyhopa 😃
IMG_20230512_054602.jpg

Verkar vara körigt att vara bonde @hepanter
Är det sĂ„ hĂ€r hetsigt?
20230512_065441.jpg

Oj, va skönt det Ă€r med en lĂ€tt G-shock. Du borde prova nĂ„gon gĂ„ng! đŸ„°
Hehe ja det Àr helt klart ingen lÀtt match att vara bonde tror att jag skulle behövt en vassare utbildning Àrr inte helt lÀtt att hÄlla ordning pÄ alla kor pÄ gÄrden.

En tanke slog mig just undrar om man hade fÄtt mer betalt för mjölken om man hade skippat rebusar pÄ mjölkpaketen. Jag tÀnker det Àr nÄgon som ska ha betalt för att sitta göra sÄna hÀr grejer...
FĂ„r ju bara 4,44kr liter nu liksom đŸ€”

Tvb va nog den mest coola squaren jag hade. Den bjöd ögonen pĂ„ de Lilla Extra 👌

Hehe ja det Àr helt klart ingen lÀtt match att vara bonde tror att jag skulle behövt en vassare utbildning Àrr inte helt lÀtt att hÄlla ordning pÄ alla kor pÄ gÄrden.

En tanke slog mig just undrar om man hade fÄtt mer betalt för mjölken om man hade skippat rebusar pÄ mjölkpaketen. Jag tÀnker det Àr nÄgon som ska ha betalt för att sitta göra sÄna hÀr grejer...
FĂ„r ju bara 4,44kr liter nu liksom đŸ€”

Tvb va nog den mest coola squaren jag hade. Den bjöd ögonen pĂ„ de Lilla Extra 👌
Du fĂ„r tĂ€nka pĂ„ alla barn som blir sĂ„ glada och vill komma och bo pĂ„ bondgĂ„rd, Ă„ka traktor, klappa kor o s v 😉

Ja, TVB var klart över förvÀntan mÄste jag sÀga.
En liten stackars G-shock borde du vĂ€l ha plats för 🙄😙

Tillbaka
Topp