Tack!Snyggt! Det dÀr blev ju ett helt perfekt bygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Snyggt! Det dÀr blev ju ett helt perfekt bygge
Nice... smÀlter vÀl in med bakgrunden!God fredag everyhopa
Hehe ja det Àr helt klart ingen lÀtt match att vara bonde tror att jag skulle behövt en vassare utbildning Àrr inte helt lÀtt att hÄlla ordning pÄ alla kor pÄ gÄrden.Verkar vara körigt att vara bonde @hepanter
Ăr det sĂ„ hĂ€r hetsigt?
Oj, va skönt det Àr med en lÀtt G-shock. Du borde prova nÄgon gÄng!
Du fÄr tÀnka pÄ alla barn som blir sÄ glada och vill komma och bo pÄ bondgÄrd, Äka traktor, klappa kor o s vHehe ja det Àr helt klart ingen lÀtt match att vara bonde tror att jag skulle behövt en vassare utbildning Àrr inte helt lÀtt att hÄlla ordning pÄ alla kor pÄ gÄrden.
En tanke slog mig just undrar om man hade fÄtt mer betalt för mjölken om man hade skippat rebusar pÄ mjölkpaketen. Jag tÀnker det Àr nÄgon som ska ha betalt för att sitta göra sÄna hÀr grejer...
FĂ„r ju bara 4,44kr liter nu liksom
Tvb va nog den mest coola squaren jag hade. Den bjöd ögonen pÄ de Lilla Extra
Extra kul nĂ€r 6640 snart slĂ€ppsSjukt Ă€ndĂ„, har ocksĂ„ har en pĂ„ ingĂ„ng. Ăr ju inte den vanligaste modellen direkt. Lite risigt skick pĂ„ min, men man vet aldrig vad ett bad och nytt batteri kan Ă„stadkomma .
Stulen bild frÄn WUS. Ser sjukt nice ut
Neeeej, det ska vara fÀrgdisplay!!!!Ja den Àr riktigt nice.
JÀklar va schysst!Trevlig fredag pÄ er allihopa!
HÀr ska det monteras avgassystem pÄ min HD.
SkÄdar man inte tvÄ AR Trevligt trevligtSlit och slÀp, dras med en seg förkylning som Àr inne pÄ 8:e dagen. Roar mig med en inventering av klockhögen.
StÀmmer, den första jag en gÄng köpte hade en liten samling pixlar som drog Ät det ljusare hÄllet. DÀrav blev det en extra AR för att lugna light-OCD:n.SkÄdar man inte tvÄ AR Trevligt trevligt
Trevlig fredag pÄ er allihopa!
Soft med "eget" vatten inpÄ knuten!
Trevlig fredag pÄ er allihopa!