Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det gÄr nog minst tvÄ MRG pÄ en hoj, och nog lite drygt det, Àr min gissning.Vilken var dyrast, hoj eller MRG?
HÀrligt ÀndÄ! Dock inget som slinker ner under skjortÀrmen.Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sÄ hÀr Àr fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksÄ dÄ det i tyg Àr liiite stort Vilken var eran första G?
Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sÄ hÀr Àr fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksÄ dÄ det i tyg Àr liiite stort Vilken var eran första G?
Det gÄr nog minst tvÄ MRG pÄ en hoj, och nog lite drygt det, Àr min gissning.
Den dÀr med godisremmen till armband tyckte jag mycket om!Och dÀr var min första MT-G öppnad, och ja ni kÀnner igen frÄn kÀndisar i trÄden .
Men för mig kÀnns det som en Àkta keeper
Tack! Den Àr grym!JÀklar va schysst!
Klocka alltsÄ.
Tackar och bockar!VĂ€lkommen tillbaka!
Ha ha, ja du⊠i detta fall hojen. Den kostar som tvÄ ny 40th MRG.Vilken var dyrast, hoj eller MRG?
Du har sÄ rÀtt!Det gÄr nog minst tvÄ MRG pÄ en hoj, och nog lite drygt det, Àr min gissning.
Den dÀr alltsÄ⊠en riktig favoritgroda!
Du fÄr köra en Jon Olsson pÄ bÄten, fast TVB inspirerad.Husse och hund pÄ vÀg till stugan.
Det vore nÄtDu fÄr köra en Jon Olsson pÄ bÄten, fast TVB inspirerad.
Nu början vi snacka @v0n -klass pÄ bilder. MagisktHusse och hund pÄ vÀg till stugan.
Tycker nog att dom var lite fel ute med armbanden pÄ 90-talet... Synd nÀr resten Àr sÄ najs. Moddade mina DW-9500US för att fÄ ner tjockleken .Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sÄ hÀr Àr fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksÄ dÄ det i tyg Àr liiite stort Vilken var eran första G?
Stor anledning till köpet , godisremmen alltsÄ. En klocka som inte kommer till sin rÀtt pÄ bild oavsett...Den dÀr med godisremmen till armband tyckte jag mycket om!
Ăh, va inte sĂ„ blygsamt svensk . Han fĂ„r passa sig, snart Ă€r det en ny herre pĂ„ tĂ€ppan...Tack!
Men nu ska vi inte ta i, i överkant
Min första G: Skyforce Alti-Baro DW-6500. Bild hederligt stulen pÄ nÀtet dÄ min Ànnu inte Àr upphittad.Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sÄ hÀr Àr fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksÄ dÄ det i tyg Àr liiite stort Vilken var eran första G?