• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

VĂ€ntar pĂ„ att middagen ska bli klar. HĂ„ller pĂ„ att grilla revbensspjĂ€ll, nĂ„got jag aldrig gjort förut. KĂ€nns som att det kan bli lite hur som helst... Hur lĂ€nge ska man köra de fĂ€rdigmarinerade spjĂ€llen? Inte en aning... jag satsar pĂ„... lagom lĂ€nge 😇

Edit: det visade sig att pĂ„ lĂ„g vĂ€rme var knappt 30 minuter... alldeles lagom! 😃

Men den hĂ€r klockan alltsĂ„! JĂ€klar vad fin den Ă€r! KopparfĂ€rgen blir riktigt trevlig i solljus, och de blanka partierna poppar till nĂ€r man som minst anar det 😍
20230512_175737.jpg

Senast Àndrad:
Och dĂ€r var min första MT-G öppnad, och ja ni kĂ€nner igen frĂ„n kĂ€ndisar i trĂ„den â˜ș.
Men för mig kĂ€nns det som en Ă€kta keeper ♄
IMG_20230503_222809.jpg
Den dĂ€r med godisremmen till armband tyckte jag mycket om! 😃

JĂ€klar va schysst!
Klocka alltsĂ„. 😝
Tack! Den Ă€r grym! đŸ‘đŸ˜đŸ€Ł

VĂ€lkommen tillbaka! â€ïžđŸ˜đŸ’•
Tackar och bockar! 🙏😍

Vilken var dyrast, hoj eller MRG? 😃
Ha ha, ja du
 i detta fall hojen. Den kostar som tvĂ„ ny 40th MRG. 😃

Det gÄr nog minst tvÄ MRG pÄ en hoj, och nog lite drygt det, Àr min gissning.
Du har sĂ„ rĂ€tt! 👍😊

Den dĂ€r alltsÄ  en riktig favoritgroda! 😍

Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sĂ„ hĂ€r Ă€r fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksĂ„ dĂ„ det i tyg Ă€r liiite stort 😅 Vilken var eran första G?
PXL_20230512_165742714.jpg
PXL_20230512_165800542.jpg
Tycker nog att dom var lite fel ute med armbanden pĂ„ 90-talet... Synd nĂ€r resten Ă€r sĂ„ najs. Moddade mina DW-9500US för att fĂ„ ner tjockleken 🙃.
Kan du inte placera uren lite högre upp sĂ„ man fĂ„ se mer av det fĂ€rggranna blĂ€cket? đŸ€©

Lite inspirerad av @Flipper2 s bilder, sĂ„ hĂ€r Ă€r fredags-G. Min första back in the day, vet att jag har kvar ett resin-armband till den ocksĂ„ dĂ„ det i tyg Ă€r liiite stort 😅 Vilken var eran första G?
PXL_20230512_165742714.jpg
PXL_20230512_165800542.jpg
PXL_20230512_165807693.jpg
Min första G: Skyforce Alti-Baro DW-6500. Bild hederligt stulen pĂ„ nĂ€tet dĂ„ min Ă€nnu inte Ă€r upphittad. 😱

6500_small_4.jpg

Tillbaka
Topp