MÄnga bitar smÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄnga bitar smÄ
Fördel för mig som har sÄ klena handleder att det alltid blir fyra bitar överMenar dock hela lÀnken och inte bitar.
Edit: Bitarna Àr sÀkert frÄn nÄgon som har plockat bort frÄn sin lÀnk och sÀljer dyrt pÄ ebay.
Det fÄr tiden utvisa och vi kan ta upp diskussionen om 10 Är igen.Det var nog bara en generalisering, jag tror inte att det finns nÄgot varumÀrke som garanterar reservdelar ur ett lÀngre perspektiv Àven om det sÀkert gÄr att lösa och hör man av sig till Rolex, Omega m.fl. fÄr man troligtvis ett likvÀrdigt svar. Man kan ju alltid höra av sig till Casio och frÄga kring den aktuella lÀnken t.ex. sÄ fÄr man ett svar svar pÄ vitt.
Jag tror som sagt Àven att man fÄr ta lite hÀnsyn till att premium G Àr en ganska ny företeelse och att avsaknaden av erfarenhet ocksÄ bidrar till att Casio kanske inte vÄgar uttala sig tvÀrsÀkert i frÄgan. Jag har vÀldigt dÄlig (lÀs: ingen) koll pÄ Àldre MR-G och kan sÄ klart ha helt fel men jag har svÄrt att tÀnka mig att MRG-7600 kostande i nÀrheten av dagens MR-G vilket förmodligen ocksÄ Äterspeglas i planerad lagerhÄllning osv.
Den ser ju helt oanvÀnd utBra pris för den modellen
Tog du bort 7 lÀnkar???????Paket öppnat, rengjort inifrÄn och ut, plockat bort lÀnkar (7 st @L&W ). Snart dags att testa den, men det fÄr nog vÀnta till skymningen
Njae, saltade lite kanske . Har sju lÀnkar jag inte anvÀnder i alla fall...Tog du bort 7 lÀnkar???????
Men ack vilka fina lÀnkar Nu ska jag ivÀg och hÀmta ett paket frÄn digNjae, saltade lite kanske . Har sju lÀnkar jag inte anvÀnder i alla fall...
Tog du bort 7 lÀnkar???????
Njae, saltade lite kanske . Har sju lÀnkar jag inte anvÀnder i alla fall...
Tog bort fyra, tre lÄg löst
DÄ fÄr du facit strax dÄ, samma omkrets pÄ denMen ack vilka fina lÀnkar Nu ska jag ivÀg och hÀmta ett paket frÄn dig
Pfff kan aldrig bli förmycket TVB eller TVA för den delen.Postar visst alldeles för mycket bilder pÄ min TVB. HÀr kommer lite AR
Fick ett brev idag.
InnehÄllande detta.
Den svarte ska fÄ en gladare fÀrg.
Det var ett vÀldans tjorv att fÄ dit stiften. Fick nog hÄlla pÄ en timme eller sÄ innan jag fick till det.
Men det kĂ€nns lite abstrakt. Ăr inte helt sĂ€ker pĂ„ att de verkligen sitter fast. Fick inget klick som bekrĂ€ftar att stiften verkligen har satt sig rĂ€tt i hĂ„len.
Men det hÄller Àn sÄ lÀnge. Och Àr helt nöjd med resultatet. Mitt första klÀdbyte pÄ en fyrkant Àr fullbordat!
Stiften till squarer en ren plÄga att fÄ dit.
Resultatet blev bra!
Ăsch dĂ„, efter 40-50 ggn Ă€r det skitenkelt!Stiften till squarer en ren plĂ„ga att fĂ„ dit.
Resultatet blev bra!