• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Guldtorsdag

IMG_5056.jpeg

Tror vĂ€l du bestĂ€llde strax före mig och min kom till ombudet i mĂ„ndags đŸ€”
Okej, jag tror jag vet vad som gÄtt snett. NÀr jag bestÀllde sÄ kunde man vÀlja ombud och dÄ valde jag det som ligger nÀra mitt jobb. Nu verkar det som att det gÄtt till PostNord istÀllet för Schenker och dÄ med jobbadressen som Àr i en helt annan kommun Àn vart jag bor.. :facepalm:

Jag gillade Glass-Shocken. GÄr de att fÄ tag pÄ i Sverige?
SĂ„ hĂ€r skriver G-Central. Om det stĂ€mmer sĂ„ kommer de sĂ€kert i vanliga plĂ„tburkar istĂ€llet. 😐

"A Facebook post shows a G-Shock DW-6900 and a DW-5600 with the date “6.16.23,” implying a launch date on Friday, June 16. The post also lists the Instagram accounts for its U.S., Europe, Japan, and Hong Kong divisions, implying that the watches will be released internationally."

HÀr gÄr man till klocklÄdan för att ta pÄ sin gwb5600 för en gÄng skull, tror ni inte att batteriet Àr pÄ low. SÄ den fick lÀgga sig i fönsterkarmen istÀllet och Àppelskrutten Äkte pÄ igen. Mög oxÄ :mad:

Tillbaka
Topp