Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror vĂ€l du bestĂ€llde strax före mig och min kom till ombudet i mĂ„ndagsĂr jag den enda som inte fĂ„tt min 5040 frĂ„n Kultan Ă€n?
Okej, jag tror jag vet vad som gÄtt snett. NÀr jag bestÀllde sÄ kunde man vÀlja ombud och dÄ valde jag det som ligger nÀra mitt jobb. Nu verkar det som att det gÄtt till PostNord istÀllet för Schenker och dÄ med jobbadressen som Àr i en helt annan kommun Àn vart jag bor..Tror vÀl du bestÀllde strax före mig och min kom till ombudet i mÄndags
Jag gillade Glass-Shocken. GÄr de att fÄ tag pÄ i Sverige?Schysst förpackning jÀmfört med anniversary modellerna.
SÄ hÀr skriver G-Central. Om det stÀmmer sÄ kommer de sÀkert i vanliga plÄtburkar istÀllet.Jag gillade Glass-Shocken. GÄr de att fÄ tag pÄ i Sverige?
Ligger en i köp & sÀlj sen om den e kvar vet jag inte, en silvrigLÀgger vÀl ut frÄgan nu redan sÄ fÄr man se om man fÄr nÄgot napp, ingen som funderar pÄ att sÀlja eller avveckla sin stÄlis?
Ja jag sÄg den, tÀnkte kolla dock om de Àven fanns andra som tÀnkt sÀlja sina om de nu fanns nÄgon som tÀnkt den tanken skadar inte att se vad för val som finns.Ligger en i köp & sÀlj sen om den e kvar vet jag inte, en silvrig
Kavla upp eller kör kortÀrmatSmiter inte riktigt in under manschetten
Passar den till min DW9052?NÄgon som har en schleten GW-6900 liggandes? Kanske vill sÀlja den? Alternativt frÀscha upp inför sommaren?
Var lite snabb pÄ avtryckarfingret igen och bestÀllde fel, skulle ju ha till DW-6900 .
Skulle ju vara synd att lÄta en fin gul bezel bara bli liggande... Det mÄste vi lösa! PM:a
Bra comeback!
Comeback
SM i solbrÀnnaLita Ford - When I close my eyes
Och en GWG-2000
Varmt sÄ in i... Men nu Àr det dags för trerÀtters i VIP-tÀltetSM i solbrÀnna
Det Àr ett bygge av olika delar, glas frÄn DW-5030, modul frÄn DW-5735, bezel frÄn DW-5030C, band frÄn GW-5000!Bra comeback!
I knew it!
Comeback
Den dÀr Àr hÀftig Àgde den rÀtt kort stund men den Àr verkligen cool.Uppkavlat sÄ Àr Maharishi en finfin kontorsklocka