Michael.
Silver
StenhÄrd!Ja, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenhÄrd!Ja, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.
Satsa pÄ en MR-G istÀllet, glasring gjord i KObarion hö hö... bör klara mjölkstÀnk utan problem. Eller ja, bevisligen gör den ju detJapp den va verkligen grym, guld mjölkar klocka
LÄngvÀga lastbilschaufför?Tillbaks pÄ jobbet för att lossa ett paket sÄ hÀr pÄ fredagskvÀllen...
NÄt suuuuuperviktigt paket frÄn Danmark som bara Mà STE tas emot ikvÀllLÄngvÀga lastbilschaufför?
Trevlig helg gott folk!
Japp men TVB har en förlösning i bagaget,Satsa pÄ en MR-G istÀllet, glasring gjord i KObarion hö hö... bör klara mjölkstÀnk utan problem. Eller ja, bevisligen gör den ju det
MjukglassTrevlig helg gott folk!
Minst en till som hÄller med dig.Perfektion i mina ögon, nÄn i trÄden har den kanske....
DÀr va denMinst en till som hÄller med dig.
- Square, burgare och trevligt sÀllskap = svÄrslagetDagens skörd blev en MR-G square och 40th Anniversary guldaren. @Hans B 1955 och jag grÀvde fram detta lÀngst ner i skrotlÄdan medans vi kÀkade burgare.
- En av de absolut bÀstaJa, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.
Hmmm... Vet du om han har fler av dessa kvar? Var hittar man annars en?
Den dĂ€r Ă€râŠsom brevbĂ€rarens barn. Den verkar liksom inte alls vara beslĂ€ktad med G-Shock familjen. DĂ„ Ă€r det bra att detta sorgebarn har funnit sig ett rede hemma hos @roosterman dĂ€r den fĂ„r kĂ€rlek och omsorgGod lördag alla
Börjar dagen med en rundifyrkant
Betalar pjodden hyra? Annars sÄ fÄr du vÀl vrÀka den lille krabatenDet Àr en fÄgel hÀr bakom som hackar pÄ ventilen Vad göra??
Det Àr en fÄgel hÀr bakom som hackar pÄ ventilen Vad göra??
HÀr Àr en annan kopia, har alla funktioner som en Àkta G-Shock Mudmaster GG-1000, har riktig kompass, termometer och automatisk tÀndning av lyset nÀr man vrider pÄ vristen har ocksÄ en mindre bula pÄ locket bak, ganska scary att dessa kopior Àr i omlopp.@Kattvakt
HÀr kommer ett gÀng bilder pÄ fake vs Àkta GG-1000
Massor av smÄdetaljer. Men mest iögonfallande Àr locket bak..
Den dĂ€r Ă€râŠsom brevbĂ€rarens barn. Den verkar liksom inte alls vara beslĂ€ktad med G-Shock familjen. DĂ„ Ă€r det bra att detta sorgebarn har funnit sig ett rede hemma hos @roosterman dĂ€r den fĂ„r kĂ€rlek och omsorg