De gör inte James Bond heller sÄ varför skulle @spammerstakeahike göra detBara lite nyfiken. Tar du inte av kostymjacka nÀr du flyger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De gör inte James Bond heller sÄ varför skulle @spammerstakeahike göra detBara lite nyfiken. Tar du inte av kostymjacka nÀr du flyger?
Grymt grattisKan bjuda pÄ denna sÄ lÀnge, MR-G kommer snart
Men det Àr ju pÄ film.De gör inte James Bond heller sÄ varför skulle @spammerstakeahike göra det
Bara lite nyfiken. Tar du inte av kostymjacka nÀr du flyger?
Tackar!Grymt grattis
Aha, trodde du flög till Japan i fullkostym.Inte om det Àr kortflygning.
JodÄ, den inhyser en mod med 5610 och i en boett klÀdd i Àkta bladguldJag skÀnkte ju min nikotingulnade kÄdisbezel och rem till @BarbaBaba men jag tror inte att det kom till sÄ mycket anvÀndning
Oftast Àr ÀndÄ gyttjemÀstarna de renaste klockornaByte av GyttjemÀstare.
Ja, de Àr ju lÀtta att spola av.Oftast Àr ÀndÄ gyttjemÀstarna de renaste klockorna
Ni Àr galnaDagens skörd blev en MR-G square och 40th Anniversary guldaren. @Hans B 1955 och jag grÀvde fram detta lÀngst ner i skrotlÄdan medans vi kÀkade burgare.
Skyller allt pÄ @Hans B 1955Ni Àr galna
Ăr de storbonde Mrgn?Dagens skörd blev en MR-G square och 40th Anniversary guldaren. @Hans B 1955 och jag grĂ€vde fram detta lĂ€ngst ner i skrotlĂ„dan medans vi kĂ€kade burgare.
Vet faktiskt inte, köpte denna av @Golle_std. Kanske Ă€r din gamla, premium isfĂr de storbonde Mrgn?
Japp de Àr min gamlaVet faktiskt inte, köpte denna av @Golle_std. Kanske Àr din gamla, premium isf
Ja, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.Japp de Àr min gamla
Guldaren va frÀck
Fick en bild i huvet hur ungarna dina drar en lÄt...Barnen vill bada bara stÀlla upp
Den dÀr Àr grymJa, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.
Japp den va verkligen grym, guld mjölkar klockaJa, den blev jag vÀldigt förtjust i direkt. Blir ju nÄgot helt annat i verkligheten förstÄs.