Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Notera att det Àr D och inte E som det stod i annonsen (antar att du köpte den hÀr pÄ köp&sÀlj)Kan bjuda pÄ denna sÄ lÀnge, MR-G kommer snart
Tack. Vad innebÀr det mer exakt? StÀmmer, köpt hÀr pÄ KS.Grattis. Notera att det Àr D och inte E som det stod i annonsen (antar att du köpte den hÀr pÄ köp&sÀlj)
E Àr kondomklockanTack. Vad innebÀr det mer exakt? StÀmmer, köpt hÀr pÄ KS.
E Àr kondomklockan
Jo men den var vÀlbehÄllen. Dock var jag sÄ nojig över att den skulle gulna sÄ jag sÄlde denHar inte du haft en sÄn. En gulnad kÄdisklocka.
Aka hepanters gamlaJaha, vad hÀnde med paketöppningen av MRG? VÄgar man gissa att det Àr @Golle_std s?
Jag skÀnkte ju min nikotingulnade kÄdisbezel och rem till @BarbaBaba men jag tror inte att det kom till sÄ mycket anvÀndningJo men den var vÀlbehÄllen. Dock var jag sÄ nojig över att den skulle gulna sÄ jag sÄlde den
Bara lite nyfiken. Tar du inte av kostymjacka nÀr du flyger?G passar till allt.
Kollegan tog kort pÄ mig nÀr jag försökte undkomma solens starka strÄlar. De flesta flygbolag sÀger att man mÄste dra ner fönsterskyddet inför start och landning. Men med JAL, Korean Airlines var det inga problem att ha gardinen nere. De uppmuntrade t om mig att nyttja gardinerna istÀllet för flygplanslektyren. MÀrkligt.
TillÀgg. Innan en lÄngflygning Àr alla toaletter rena och fina. I slutet Àr det gÀrna en sörja. Men pÄ JAL gick flygvÀrdinnorna in efter varje wc besök och stÀdade. Skinande rent varje gÄng. Love.