• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det svarta & guldet.
20230611_124542-01.jpeg
Är ytan lika grov som den ser ut? 😍

@L&W tog ett par bilder nÀr jag skulle ta kort pÄ MR-G. Ingen större skillnad i nyans, sen skiljer det sÄ klart lite dÄ varje lÀnkbit Àr olik den andre. Boetten Àr den som Àr lite ljusare i nyans i vissa ljus.
Tackför bilderna. Är lite sugen pĂ„ den. Men jag vet inte om min OCD klarar av nyansskillnaden. :bag:

Tackför bilderna. Är lite sugen pĂ„ den. Men jag vet inte om min OCD klarar av nyansskillnaden. :bag:
Fantastiskt fin klocka med det Ă€r klart, slĂ„r OCDn till och man börjar störa sig pĂ„ nĂ„gon detalj blir det sĂ€llan bra i slutet av dagen. Jag tycker inte det Ă€r nĂ„got som syns sĂ€rskilt ofta, som sagt, mer eller mindre beroende pĂ„ ljus. Kööööp 😀

Äntligen fick jag tag i denna modell med positiv display. Senast nĂ€r jag fick tag i den med grön display hade den sprickor pĂ„ glas, sĂ„ jag gjorde en retur.
Klockan har en av dem bÀsta modulen.
Kan visa 3 tidszoner samtidig och Àven veckonr.
Nu pÄ vÀg hem och ska rengöra den.

AD72566E-88E2-4CEE-BF32-B5B86595D69C.jpeg

285E6DD4-CC1A-4B04-B877-208987390CE9.jpeg

Senast Àndrad:
Äntligen fick jag tag i denna modell med positiv display. Senast nĂ€r jag fick tag i den med grön display hade den sprickor pĂ„ glas, sĂ„ jag gjorde en retur.
Klockan har en av dem bÀsta modulen.
Kan visa 3 tidszoner samtidig och Àven veckonr.
Nu pÄ vÀg hem och ska rengöra den.

AD72566E-88E2-4CEE-BF32-B5B86595D69C.jpeg

285E6DD4-CC1A-4B04-B877-208987390CE9.jpeg
Att inte fler har veckonummer. En G med veckonummer och wibealarm skulle vara ultimata jobb G:n. Helst betalstöd ocksĂ„ 🙂

Tillbaka
Topp