• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„dĂ€rja! DĂ„ var Ă€ntligen den feta vedhögen undanstoppad. Det tog sin tid men sĂ„ kom det en student emellan ocksĂ„. Detta Ă€r kanske hĂ€lften av all ved och GWG2K har tjĂ€nstgjort den senaste veckan pĂ„ heltid đŸ€™đŸœ
8C9E0CA4-76BB-4998-B326-10D8434FCE15.jpeg

Senast Àndrad:
HallÄ i sommarsolen. Lite av ett lÄngskott kanske, men hÀr finns ju nog definitivt mÄlgruppen för frÄgan.

Bezeln pÄ min Gw5000u har fÄtt nÄgra skador jag inte Àr sÄ nöjd med, skulle vilja byta ut den.

Var nÄgonstans köper ni era reservdelar? Eller finns det rentav nÄgon som har en över? Behöver inte nödvÀndigtvis vara samma svart/grÄ, men gÀrna tillrÀckligt nÀra fÀrgmÀssigt.

Trevlig kvÀll!

Ute och shoppar med kÀrestan. Beröm mitt tÄlamod nÀr jag i timmar följer med till klÀd, smink och vÀskaffÀrer medan jag vill till roligare stÀllen som t.ex. klockbutiker.

20230614_202257.jpg

20230614_190741.jpg

Screenshot_20230614_211016_Gallery.jpg

Och lite mat.

20230614_194252.jpg

Sen blev det inte roligare Àn sÄ. Det finns 3 klockbutiker varav 2 som vi passerade jag vill besöka men det fÄr bli imorgon.

Tillbaka pÄ hotellbalkongen.

20230614_210415.jpg

Senast Àndrad:
lite smÄtt alergisk mot genomskinligt dÄ detta gulnar efter ett tag, men gillar att man ser igenom displayen till kretskortet, nÀstan sÄ det Àr vÀrt att "förstöra" en sÄdan mot att man skaffar nya klÀder... dock hade jag velat ha DWE-5640RX helst pga bandet, men ah... ÄterstÄr att se, trist att ingen har solladdning, eller MB6 men som ja förstÄtt de sÄ bruka sÄdan klockor inte ha dessa funktioner.

Tillbaka
Topp