Hittade den lĂ€ngst ner i en skattkista đïžRiktigt fin. Dom har verkligen fĂ„tt till den dĂ€r patinerade sjörövarlooken. Om Jack Sparrow skulle ha en G-Shock, sĂ„ blir det denna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittade den lĂ€ngst ner i en skattkista đïžRiktigt fin. Dom har verkligen fĂ„tt till den dĂ€r patinerade sjörövarlooken. Om Jack Sparrow skulle ha en G-Shock, sĂ„ blir det denna!
Den gröna displayen Ă€r kronan pĂ„ verket eller âthe icing on the cakeâ, som jĂ€nkarna sĂ€ger. Om Casio hade satt grön display pĂ„ den svarta Frogman jubileumsmodellen, hade den sĂ„lt slut med en gĂ„ng!Efter lĂ„ng vĂ€ntan, i alla fall kĂ€nns det sĂ„, Ă€r 40-Ă„ringen hĂ€r. Den Ă€r riktigt bra!
LÀnge har jag varit sugen pÄ en orginalfyrkant frÄn pudelfrissornas och axelvaddarnas Ärtionde, men med jubileumsfyrkanten kÀnns det inte lÀngre lika angelÀget. BÀsta resin-fyrkanten jag provat. Kanske kan den bli Ànnu bÀttre pÄ kombilÀnk?
Tycker ocksĂ„ att den Ă€r vĂ€ldigt bra. Visst Ă€r den nĂ„got större Ă€n andra skruv-baklocks-squares? KĂ€nns tjockare Ă€n bĂ„de 5000 och 35thâŠEfter lĂ„ng vĂ€ntan, i alla fall kĂ€nns det sĂ„, Ă€r 40-Ă„ringen hĂ€r. Den Ă€r riktigt bra!
LÀnge har jag varit sugen pÄ en orginalfyrkant frÄn pudelfrissornas och axelvaddarnas Ärtionde, men med jubileumsfyrkanten kÀnns det inte lÀngre lika angelÀget. BÀsta resin-fyrkanten jag provat. Kanske kan den bli Ànnu bÀttre pÄ kombilÀnk?
@roosterman förtjÀnar verkligen titeln.Onekligen vÀlförtjÀnt. Men vi borde vara fler
Utan sunburst-displayen hade den onekligen kĂ€nts mera ordinĂ€r. Men Ă€r den gul eller grön? Tycker det skiftar beroende pĂ„ ljuset.Den gröna displayen Ă€r kronan pĂ„ verket eller âthe icing on the cakeâ, som jĂ€nkarna sĂ€ger. Om Casio hade satt grön display pĂ„ den svarta Frogman jubileumsmodellen, hade den sĂ„lt slut med en gĂ„ng!
Jag har inte nĂ„gon annan skruvbaksfyrkant att jĂ€mföra med, men jag lyckades i alla fall inte fĂ„ pĂ„ kombilĂ€nken. Baklocket sticker ut för mycket.Tycker ocksĂ„ att den Ă€r vĂ€ldigt bra. Visst Ă€r den nĂ„got större Ă€n andra skruv-baklocks-squares? KĂ€nns tjockare Ă€n bĂ„de 5000 och 35thâŠ
- Det Ă€r ju nĂ€stan santHittade den lĂ€ngst ner i en skattkista đïž
Ăr det dĂ€r min har hamnat?! SĂ„gs senast för ett dygn sen..Hmmm. GrĂ€sklippare??
Hittelön?? SĂ„ skickar jag adressenĂr det dĂ€r min har hamnat?! SĂ„gs senast för ett dygn sen..
För nÄgra timmar sedan:
Ăr pĂ„ den blĂ„siga stranden i Rhodos stad.
Idag blÄser det extra mycket. Ska man vÄga sig i vattnet?
Har köpt badskor som Àr bekvÀma nÀr det Àr stenigt för pÄ Rhodos Àr de flesta strÀnder steniga.
Blev premiÀr för simglasögonen med styrka.
Min kÀresta tog ett par bilder nÀr jag var i vattnet.
Idag blÄser det 10-15 sekundmeter och vÄgorna gör att man lÀtt fÄr kallsupar sÄ dÀrför kÀnde jag mig inte bekvÀm med att gÄ ut mer Àn en kort bit ut frÄn stranden. Det blev ocksÄ snabbt sÄ pass djupt att jag inte bottnar.
Bilderna Àr inte av den bÀsta kvalitén men ÀndÄ.