Den dÀr lÀnken skulle kunna fÄ mig att slÀppa mina "krav" pÄ MB6/TSVilken skum lösning pÄ bandet pÄ dwe-5640rx. Nej tack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr lÀnken skulle kunna fÄ mig att slÀppa mina "krav" pÄ MB6/TSVilken skum lösning pÄ bandet pÄ dwe-5640rx. Nej tack.
Haha, ok. Blir lite skumt med balansen med stÄllÀnkar pÄ ena sidan och resin pÄ andra.Den dÀr lÀnken skulle kunna fÄ mig att slÀppa mina "krav" pÄ MB6/TS
HÄller med, blir spÀnnande att se den i verkligheten, men spontant undrar jag hur Casio tÀnkteVilken skum lösning pÄ bandet pÄ dwe-5640rx. Nej tack.
Mycket mÀrkligt. De har listat 6640 ocksÄ. Visste inte ens att butiken fanns, ser pÄ kartan att det ligger en 15 minuter frÄn mig.Lustigt att smycka.se har svenska priser pÄ alla dem dÀr innan leaks.
Jag skulle stoppa in modulen frÄn de-5040rx i dwe-5600cc.
Exakt sÄ!Jag skulle stoppa in modulen frÄn de-5040rx i dwe-5600cc.
SÄ hÀr borde kretskort fyrkant sett ut frÄn början.
Jag tror jag mÄste hitta ett mjukglasstÀlle jag ocksÄ.
Jag skulle stoppa in modulen frÄn de-5040rx i dwe-5600cc.
Det Àr ganska lÀtt att byta modul pÄ dem.GÄr sÀkert att modda? Om man Àr hÀndig.
Framtiden Àr redan hÀr, nu vaktas den av en elefant istÀllet.Grymmaste klockköpet jag har gjort, att gardera en MRG b5000 Àr ett bra beslut inför framtiden.
Den vaktas av pantern under frukosten
Exakt min tanke direkt nÀr jag sÄg DW-5040RX.Jag skulle stoppa in modulen frÄn de-5040rx i dwe-5600cc.
Vad Àr den guldiga fyrkanten i mitten av kretskortet för galenskap?
Enkelt fixat, köp tvÄ och modda till helstÄl och plastlÀnk. Ja förutom lÄset dÄ.Haha, ok. Blir lite skumt med balansen med stÄllÀnkar pÄ ena sidan och resin pÄ andra.
Det Àr modermodemetVad Àr den guldiga fyrkanten i mitten av kretskortet för galenskap?
Kör annan typ av madness idag.
Ahhh, misstÀnkte just att det var sjÀlva hjÀrtat!Det Àr modermodemet
Hehe, köper hellre en i helstÄl istÀllet för stÄllÀnk pÄ resin case.Enkelt fixat, köp tvÄ och modda till helstÄl och plastlÀnk. Ja förutom lÄset dÄ.