Nice jag kör ocksÄ D4 pÄ PS5anSpelar D4 couch coop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nice jag kör ocksÄ D4 pÄ PS5anSpelar D4 couch coop
Gillar att se att reglar infÀllda i varandra sÄ att det Àr trÀt som bÀr lasten och inte skruven, som finns dÀr för att hÄlla ihop virketBygger en hörnsoffa till frugis
Vad snygg den Àr nÀr knapparna ocksÄ Àr gula. Gillar den Àgggula nyansen.Vaaaaarmt pÄ dagens lÄngpromenad...
Det Àr sÄ varmt att Àven Bamse gÄr naken hemma.
Vaaaaarmt pÄ dagens lÄngpromenad...
Precis. Och sÄ blir det lÀttare att hitta de rÀtta vinklarna och att montera allt sjÀlv. Jag gjorde likadant med staketet. Lite mer prep men mycket lÀttare att montera sjÀlv.Gillar att se att reglar infÀllda i varandra sÄ att det Àr trÀt som bÀr lasten och inte skruven, som finns dÀr för att hÄlla ihop virket
- Alltid lika trevligt
Det har bara kommit lite Ànglapiss över oss. Inget som gör bonden glad tyvÀrr.Regn pÄ G?
Första pÄ över en mÄnad isÄfall.
Vad snygg den Àr nÀr knapparna ocksÄ Àr gula. Gillar den Àgggula nyansen.
Sagt det innan, ett rejÀlt energipiller.Love it
Sagt det innan, ett rejÀlt energipiller.
Har alltid tÀnkt sommar och
Men det kanske Àr en pÄsk-G?
NÀr ska Casio ge oss en standard-fyrkant med MIP egentligen??? Eller Ànnu hellre, sÀlj en lös fyrkantsmodul med MIP till alla oss moddande nördar!Den hÀr klockans sÄ kallade smarta funktioner ger mig nada - ingenting. Tur att displayen Àr sÄ bra.