Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lite samma intryck för mig... Jag kör den blÄ och jag gillar fÀrgen och displayen!Den hÀr klockans sÄ kallade smarta funktioner ger mig nada - ingenting. Tur att displayen Àr sÄ bra.
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?
Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.
Den hÀr klockans sÄ kallade smarta funktioner ger mig nada - ingenting. Tur att displayen Àr sÄ bra.
Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?
Jag Àr ocksÄ intresserad av NATO-adaptrar, men hittar bara de som passar till 5600 etc.
- Ser trevligt ut, har ni bra vÀder?Har 4 klockor med mig till Rhodos men den oranga fyrkanten har blivit mest pÄ armen. Blev ett lyckat drag att byta fÀrg pÄ den!
För ett par timmar sedan. Fika pÄ stan.
- Ser trevligt ut, har ni bra vÀder?
Det skulle kunna bli en formklippning i form av en ananas satsa pÄ det tycker jagTrÀdgÄrdstjÀnst pÄ schemat idag i regnvÀdret.
Gav mig i kast med att klippa nÄgra av alla hasselbuskar vi har.
KÀnde mig plötsligt som Musse Pigg... vi har ju nÀstan en Pluto pÄ tomten ocksÄ.
-Tassa, det bor nÄgon i busken!
FÄr vÀl bli nÄgon form av figurklippning istÀllet dÄ...
BÀttre det Àn takterrass antar jag
Röd pÄ en röd dag tycker jag! Vilken blev det?Klockbyte, fast det Àr svÄrt att vÀlja...
Den dÀr gör sig riktigt bra till jeans!
Det dÀr var en riktig fÀrgglad sakTredje och troligen sista klockbyte idag
Grattis till en riktigt bra G!Tjo! Blev med Rangeman i fredags, gillar den jÀttemycket. Ville skoja till den lite sÄ bytte till den vita Burton-bezeln, men tycker inte det passade sÄ bra med de röda detaljerna pÄ klockan (det Àr standard rangeman jag har). Har ni nÄgra tips pÄ bezels som passar fint till den?
Det blev faktiskt den röda, men jag bytte för tredje gÄngen idag för en stund sedan.Röd pÄ en röd dag tycker jag! Vilken blev det?
Den dÀr var ovanligt frÀsig Àven för dig. Nytillskott i samlingen?Tredje och troligen sista klockbyte idag
Grattis till en riktigt bra G!
Finns ju en massa kul fÀrger som funkar till Rangeman
à jo. Bara postaOki. Jag behöver nog inte posta nÄn bild.
Den trillade in hÀr i slutet av Mars i Är. Hittade den i England efter en del om och menDen dÀr var ovanligt frÀsig Àven för dig. Nytillskott i samlingen?
Ă jo. Bara posta