• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jisses, den rabarbern kan man nĂ€sta lira brĂ€nnboll med😳
20230620_201054.jpg
Nu ska vi se... paj till 8 pers. DĂ„ blir det nog lagom med en stjĂ€lk dĂ„. 😂

NÄn som behöver en DW5040PG? Fick den i byte, men har redan en. Den hÀr Àr inte ens provad och instÀlld. Vet inte var den kommer ifrÄn, certet Àr ostÀmplat.
3000 kr + 200 för rekfrakt Àr vÀl riktigt bra?
GĂ€ller fram tom Midsommarhelgen, sedan Ă„ker jag till Kreta i en mĂ„nad 🙂
- Bild pĂ„ ”min” ocksĂ„.

IMG_2520.jpeg

IMG_2663.jpeg
- 2900 kr inkl rekfrakt, gĂ€ller endast idag 21/6 😉

Senast Àndrad:
Plockade fram denna för första gÄngen pÄ >1 Är. Tog ca en halvtimmes meckande med telefon/app/klocka innan allt lirade igen. Dessa koncept Àr inte Casios paradgren precis..,
IMG_2781.jpeg
Deras sÀtt har extremt mycket potential, dock behöver de finslipa pÄ visa saker, sÄ som appen tillex. Hade de lagt lite fokus pÄ dessa sÄ hade den varit grym!

Ja och t ex MRG appen stöds inte lÀngre utan de vill att man reggar sig pÄ en annan app.
ja de kan ju vara för och nackdelar, tycker de var "kul" att se vart MTG klockan hade kopplat upp sig till (radio torn) men de ser ja inte i Casio appen lÀngre... men ja en app Àr bÀttre Àn 4 olika, men de har mycket kvar att lÀra dock :p

ja de kan ju vara för och nackdelar, tycker de var "kul" att se vart MTG klockan hade kopplat upp sig till (radio torn) men de ser ja inte i Casio appen lÀngre... men ja en app Àr bÀttre Àn 4 olika, men de har mycket kvar att lÀra dock :p

MRG appen fungerar fortfarande för mig men jag fÄr en massa varningar om att den inte stöds lÀngre.
Vi med MRG vill ha en dedikerad MRG app! :p (skojar bara)

Var skaffar man ett GW5000-band till bÀsta pris? NÄgon i trÄden som har ett att sÀlja?
kanske inte nÄgot bÀsta pris men jag bestÀllde hÀrifrÄn:

Tillbaka
Topp