Nu ska vi se... paj till 8 pers. DÄ blir det nog lagom med en stjÀlk dÄ.Jisses, den rabarbern kan man nÀsta lira brÀnnboll med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska vi se... paj till 8 pers. DÄ blir det nog lagom med en stjÀlk dÄ.Jisses, den rabarbern kan man nÀsta lira brÀnnboll med
- 2900 kr inkl rekfrakt, gÀller endast idag 21/6NÄn som behöver en DW5040PG? Fick den i byte, men har redan en. Den hÀr Àr inte ens provad och instÀlld. Vet inte var den kommer ifrÄn, certet Àr ostÀmplat.
3000 kr + 200 för rekfrakt Àr vÀl riktigt bra?
GÀller fram tom Midsommarhelgen, sedan Äker jag till Kreta i en mÄnad
- Bild pĂ„ âminâ ocksĂ„.
Glömde ta pÄ mig klockan imorse!!!!!!!!
KĂ€nner mig heeeelt naken, fy vilken jobbig kĂ€nslaâŠ
Det vĂ€rsta Ă€r att jag har redan vridit pĂ„ armen 2 gĂ„nger sen 05:30 och âkollat vad klockan Ă€râHur glömmer man ens det?
Som att glömma torka sig.
Lösning : Man har klocka pÄ sig 24/7
Exakt. Man skiftar klocka, man tar inte av sig klocka...Hur glömmer man ens det?
Som att glömma torka sig.
Lösning : Man har klocka pÄ sig 24/7
Plockade fram denna för första gÄngen pÄ >1 Är. Tog ca en halvtimmes meckande med telefon/app/klocka innan allt lirade igen. Dessa koncept Àr inte Casios paradgren precis..,
Deras sÀtt har extremt mycket potential, dock behöver de finslipa pÄ visa saker, sÄ som appen tillex. Hade de lagt lite fokus pÄ dessa sÄ hade den varit grym!Plockade fram denna för första gÄngen pÄ >1 Är. Tog ca en halvtimmes meckande med telefon/app/klocka innan allt lirade igen. Dessa koncept Àr inte Casios paradgren precis..,
?????Glömde ta pÄ mig klockan imorse!!!!!!!!
KĂ€nner mig heeeelt naken, fy vilken jobbig kĂ€nslaâŠ
Deras sÀtt har extremt mycket potential, dock behöver de finslipa pÄ visa saker, sÄ som appen tillex. Hade de lagt lite fokus pÄ dessa sÄ hade den varit grym!
ja de kan ju vara för och nackdelar, tycker de var "kul" att se vart MTG klockan hade kopplat upp sig till (radio torn) men de ser ja inte i Casio appen lÀngre... men ja en app Àr bÀttre Àn 4 olika, men de har mycket kvar att lÀra dockJa och t ex MRG appen stöds inte lÀngre utan de vill att man reggar sig pÄ en annan app.
ja de kan ju vara för och nackdelar, tycker de var "kul" att se vart MTG klockan hade kopplat upp sig till (radio torn) men de ser ja inte i Casio appen lÀngre... men ja en app Àr bÀttre Àn 4 olika, men de har mycket kvar att lÀra dock
Ălskar 80/90-talsfĂ€rgernaSnygg Throw Back. Har en likadan.
Var skaffar man ett GW5000-band till bÀsta pris? NÄgon i trÄden som har ett att sÀlja?Min 5040 har fÄtt en uppgradering, inte synlig men kÀnnbar. Har bytt ut bandet till ett mjukare GW-5000 band. Nu Àr den t om Ànnu bÀttre
kanske inte nÄgot bÀsta pris men jag bestÀllde hÀrifrÄn:Var skaffar man ett GW5000-band till bÀsta pris? NÄgon i trÄden som har ett att sÀlja?
Finns hos Watchband Berlin.Var skaffar man ett GW5000-band till bÀsta pris? NÄgon i trÄden som har ett att sÀlja?