Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra prissatt iafTjenixen,
Helt rÀtt att jag behövde KS expertis gÀllande ERR- frÄgan. Efter att @L&W tipsade om en reset sÄ har problemet inte dykt upp igen. Sen Àr det galet dÄligt av mig att inte Äterkoppla i trÄden och samtidigt tacka @L&W för hjÀlpen. My bad!
Hoppas att ni alla fÄr en fin torsdag.
/B
Det Àr nÄt hÀr som jag inte kommer överens med men kan inte sÀtta fingret pÄ vad. HjÀlp mig!
G-Shock Mudman GW-9500-1
G-Shock Mudman GW-9500-1A4
G-Shock Mudman GW-9500-3
G-Shock Mudman GW-9500 has a Pro Trek-style duplex LCD display, Triple Sensor, Solar-Radio Timekeeping - G-Central G-Shock Fan Site
Casio officially announced its latest Master of G series: the G-Shock Mudman GW-9500. The series is scheduled to be released in Japan on July 14, 2023, with awww.g-central.com
SÄ Àntligen blir det av. à rets första trÀningspass pÄ cykeln.
Galet sent pÄ sÀsongen men nu Àr det allvar!
Riktigt dÄlig negative display i dem. Man ser knappt vad det stÄr pÄ skÀrmen.Det Àr nÄt hÀr som jag inte kommer överens med men kan inte sÀtta fingret pÄ vad. HjÀlp mig!
G-Shock Mudman GW-9500-1
G-Shock Mudman GW-9500-1A4
G-Shock Mudman GW-9500-3
G-Shock Mudman GW-9500 has a Pro Trek-style duplex LCD display, Triple Sensor, Solar-Radio Timekeeping - G-Central G-Shock Fan Site
Casio officially announced its latest Master of G series: the G-Shock Mudman GW-9500. The series is scheduled to be released in Japan on July 14, 2023, with awww.g-central.com
TÀnkte just skriva att vÀnnen @roosterman Àr inte den som hÄnler, han Àr den som istÀllet kliver fram och kommer med vÀnliga tillrop.Börjar kÀnna mig som en G-Shock AD
Inte pÄ samma nivÄ som @roosterman sÄklart (sitter sÀkert och hÄnler) men tanken slog mig, vad mÄnga de Àr nÀr jag kollar pÄ gruppbilden.
Och minsann, var det inte sÄHÄnler
JĂ€kla fin samling, fast den ser lite avig ut
Fasen va fint man skriver i paint
Nej nu fÄr det rÀcka för denna mÄnadenOm nÄgon Àr sugen pÄ Porter, PM.
Jag hÄller medNej nu fÄr det rÀcka för denna mÄnaden
RÀknar med att Du inte jobbar i en rysk kolgruva.Sista passet i gruvan för denna veckan.
Grymma! Kul att de Äterupplivade digitala Frogman igen. SjÀlv hoppas jag att GWF-D1000 kommer tillbaka.Ett kÀrt minne frÄn 90-talet. Antagligen den bÀsta perioden i mitt liv. Sommarjobb, lÀtt motorcykel, körkort, vÀrnplikt vid Livregimentets husarer, ungdomens odödlighet och naivitet,flytta hemifrÄn, in i vuxenvÀrlden, mot/medgÄngar, kÀrleksbekymmer, fotbolls VM i USA, rocktÄget, universitetsstudier, Ànnu mera kÀrleksbekymmer och Casio Frogman.
Helt enig. Vad gÀller ovanstÄende jubileumsmodeller, bryr jag mig inte alls om att de saknar Multiband 6 osv. BÀr de mest av sentimentala skÀl, dÄ jag Àlskade 90-talet.Grymma! Kul att de Äterupplivade digitala Frogman igen. SjÀlv hoppas jag att GWF-D1000 kommer tillbaka.
Hakar pĂ„!Ăntligen fredag Nu kör vi!!