#keeper4life
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
#keeper4life
Vad Àr det hÀr för trÀnga-sig-före-i-kön-pÄhopp?
Anade det!Vad Àr det hÀr för trÀnga-sig-före-i-kön-pÄhopp?
Jag har ju villhövt en sÄn typ skit lÀnge lixom
NÀr man talar om grodor..Fast idag trillade det in en röd liten skönhet hÀr tills @Derix tröttnar pÄ grodan
Silvertejpade paket!!!NĂ€r man talar om grodor..
Snygg, ja. Klumpig och obekvĂ€m, ja. En riktig klassikerĂr den lika bra som man tror? Alltid tyckt om att se bilder pĂ„ den hĂ€r i trĂ„den!
Om man skulle vilja handla en sÄn dÀr, vad Àr ett rimligt pris? Ebay kÀnns vÀl sÄdÀr...?
Ăr den lika bra som man tror? Alltid tyckt om att se bilder pĂ„ den hĂ€r i trĂ„den!
Om man skulle vilja handla en sÄn dÀr, vad Àr ett rimligt pris? Ebay kÀnns vÀl sÄdÀr...?
4-6k för den vanliga modellen, beroende pÄ skick och tillbehör skulle jag sÀga.Om man skulle vilja handla en sÄn dÀr, vad Àr ett rimligt pris? Ebay kÀnns vÀl sÄdÀr...?
Tack för fingervisningen.4-6k för den vanliga modellen, beroende pÄ skick och tillbehör skulle jag sÀga.
Ăr det sĂ„? Varför? Plastig? HĂ„rd?Casios obekvĂ€maste klocka
Om man ska anvÀnda eBay för prisindikation sÄ filtrera pÄ sÄlda objekt.Tack för fingervisningen.
Ebay brukar ju vara rövarpriser.
Ăr det sĂ„? Varför? Plastig? HĂ„rd?
Tycker nya Mudmaster inte Àr superbekvÀm. Har du jÀmfört?
LOL, jag tycker att den Àr rÀtt bekvÀm att bÀra.Casios obekvÀmaste klocka
LOL, jag tycker att den Àr rÀtt bekvÀm att bÀra.
SÄ kÀnner jag lite med Mudmaster. Fast den jÀkeln vill dessutom epilera mig emellanÄt ocksÄDen Àr vÀldigt avlÄng pÄ handleden, boettlocket försöker liksom bÀnda bort min handledsknöl. Men vill man vara fin fÄr man lida lite pin.
SÄ kÀnner jag lite med Mudmaster. Fast den jÀkeln vill dessutom epilera mig emellanÄt ocksÄ
Snygg, ja. Klumpig och obekvÀm, ja. En riktig klassiker
Casios obekvÀmaste klocka
19 Kan bero pÄ att jag har en rund handled och knölen sticker inte ut sÄ mycket.Du har ju typ 20 i omkrets?
19 Kan bero pÄ att jag har en rund handled och knölen sticker inte ut sÄ mycket.
Bara pÄ ett klockforumIntressant.
Kan du fota din knöl frÄn sidan?
Bara pÄ ett klockforum
Bara pÄ ett klockforum
Min syns nÀstan inte alls.Mt knölerest.