Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StĂ„lisarna ĂR bra SĂ„ nu Ă€r det bara att gĂ„ vidare med en guldis.. Och en svart... Och en...Och en....Hakar pĂ„!
Den Àr ju sjukt trevlig denna
StĂ„lisarna Ă€r bra, och titan Ă€r Ă€nnu...StĂ„lisarna ĂR bra SĂ„ nu Ă€r det bara att gĂ„ vidare med en guldis.. Och en svart... Och en...Och en....
Eller hur @ironcastle ??
Ha ha ha.RĂ€knar med att Du inte jobbar i en rysk kolgruva.
Blir den en keeper den hÀr gÄngen dÄ?Mycket bra!
PĂ„ tal om det..
Blir den en keeper den hÀr gÄngen dÄ?
Exakt, just GWF-D Àr ju svÄr att fÄ tag i numera sÄ den lÀr stanna.Klockor som Àr svÄra att fÄ tag i Àr ju keepers per definition, eller hur @Derix
Ăr det nĂ„gon annan frogman jag skulle kunna tĂ€nka mig Ă€n den jag redan har (GWF-A1000XC-1A), sĂ„ Ă€r det denna!
nĂ€ jag Ă€r lite mer för den silvriga tyvĂ€rr men jag ska inte sĂ€ga nĂ„tt, sa "aldrig i livet" till fyrkant ocksĂ„, nu har man haft nĂ„gra olika, och har tvĂ„ keepers.... ^^StĂ„lisarna ĂR bra SĂ„ nu Ă€r det bara att gĂ„ vidare med en guldis.. Och en svart... Och en...Och en....
Eller hur @ironcastle ??
Annars kan den fÄ komma och bo hos mig senExakt, just GWF-D Àr ju svÄr att fÄ tag i numera sÄ den lÀr stanna.
Om du lite snabbt rĂ€knar ut den sammanlagda Ă„ldern pĂ„ din samling och sen delar det med fyra sĂ„ borde vi fĂ„ ett ganska bra svar pĂ„ hur lĂ€nge en g-shock hĂ„ller.Ăven om man ju gĂ€rna vill att G-Shock Ă€r odödliga sĂ„ hĂ€nder det faktiskt..
Har numera fyra som jag inte lyckats fÄ igÄng..
Spela roll, tiden kollar man ju pÄ telefonenKÀnner mig sÄ ball att jag inte behöver veta vad klockan Àr, dÄ passar den hÀr displayen utmÀrkt
Spela roll, tiden kollar man ju pÄ telefonen
Jag med, men det behöver ju inte betyda att jag vet hur mycket klockan Àr. Finns ju sÄ mycket annat att beundra sÄ det Àr lÀtt att glömma bort att ta reda pÄ tiden, för att inte tala om att komma ihÄg denNi Àr udda fÄglar. Jag kollar 99% pÄ klockan.
Free-Range Man.
Titanarna Àr grymma. StÄlisarna klarar jag inte av.StÄlisarna Àr bra, och titan Àr Ànnu...
lÀttare!
HÄller med! StÄlisarna Àr inte dumma alls, men jag tycker titan, priset till trots, Àr Ànnu smaskigare
Baksidan med titanarna, för mig i a f, Àr att de Àr sÄ dyra att de Äker av omedelbart det nÀrmar sig riskabla aktiviteter för klockan. BeaterstÄlis Àr lÀget annorlunda med.Titanarna Àr grymma. StÄlisarna klarar jag inte av.
Ledsen att sÀga det, men den Àr redan paxad. Eller hur @Derix ?Annars kan den fÄ komma och bo hos mig sen
Kan inte pÄstÄ att jag har og av mig min TVA (mitt liv Àr för trÄkigt), men hÄller med dig. 20 papp för en GShock kÀnns vÀldigt motsÀgelsefullt för mig konceptuellt.Baksidan med titanarna, för mig i a f, Àr att de Àr sÄ dyra att de Äker av omedelbart det nÀrmar sig riskabla aktiviteter för klockan. BeaterstÄlis Àr lÀget annorlunda med.