• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG20230630090218-02.jpeg

StĂ„lisarna ÄR bra 😍 SĂ„ nu Ă€r det bara att gĂ„ vidare med en guldis.. Och en svart... Och en...Och en.... :D
Eller hur @ironcastle ??
StÄlisarna Àr bra, och titan Àr Ànnu...

lĂ€ttare! 😂
HĂ„ller med! StĂ„lisarna Ă€r inte dumma alls, men jag tycker titan, priset till trots, Ă€r Ă€nnu smaskigare 😇

Är det nĂ„gon annan frogman jag skulle kunna tĂ€nka mig Ă€n den jag redan har (GWF-A1000XC-1A), sĂ„ Ă€r det denna!
StĂ„lisarna ÄR bra 😍 SĂ„ nu Ă€r det bara att gĂ„ vidare med en guldis.. Och en svart... Och en...Och en.... :D
Eller hur @ironcastle ??
nÀ jag Àr lite mer för den silvriga tyvÀrr :p men jag ska inte sÀga nÄtt, sa "aldrig i livet" till fyrkant ocksÄ, nu har man haft nÄgra olika, och har tvÄ keepers.... ^^

Baksidan med titanarna, för mig i a f, Àr att de Àr sÄ dyra att de Äker av omedelbart det nÀrmar sig riskabla aktiviteter för klockan. BeaterstÄlis Àr lÀget annorlunda med.
Kan inte pÄstÄ att jag har og av mig min TVA (mitt liv Àr för trÄkigt), men hÄller med dig. 20 papp för en GShock kÀnns vÀldigt motsÀgelsefullt för mig konceptuellt.

Tillbaka
Topp