Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan tillÀgga att jag egentligen bara söker en grön G-Shock sÄ har ni nÄgot annat sÄ upp med bilder pÄ det med
Samlingen vĂ€xer. Du har köpt pĂ„ dig en del godbitar. Kul!DĂ„ Ă€r en ny, âriktigâ bestĂ€lld. Hört att Casio fasar ut serien och stoppat produktionen. Tog det sĂ€kra före det osĂ€kra. Dessutom börjar de stiga sakta men sĂ€kert pĂ„ nĂ€tet. Men smakar det, sĂ„ kostar det. Vore ju angenĂ€mtom det smakade bra ocksĂ„!
Man fÄr begrÀnsa sig. Trodde inte jag skulle fÄ G-Shock viruset, men det fick jag nogSamlingen vÀxer. Du har köpt pÄ dig en del godbitar. Kul!
Dom Àr ju fasen sÄ söta..Gomorron, pyjamas grisarna Àr ute o kollar lÀget
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ser onekligen ut som en G-shockpaketHar jag fel eller Àr det ukrainsk försvarsminister som delar G-shocks till skadade Svenska soldater?
- Respekt för proveniensen pÄ de klockorna!Ser onekligen ut som en G-shockpaket
DÀremot var det ukrainska soldater som vÄrdas i Sverige , men hjÀltar Àr dom ÀndÄ
Och hjÀltar ska ha G-shocks!!
Vinterjacka pÄ. Var Àr du nÄgonstans?
Och köper mjukglass dessutomVinterjacka pÄ. Var Àr du nÄgonstans?