Njut av denPorter hemkommen i eftermiddag, tack till @-RI-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Njut av denPorter hemkommen i eftermiddag, tack till @-RI-
4-6k för den vanliga modellen, beroende pÄ skick och tillbehör skulle jag sÀga.
Om man ska anvÀnda eBay för prisindikation sÄ filtrera pÄ sÄlda objekt.
Galet! För den pengen fÄr man ju en limited GWF-D.
Missade att svara igÄr..Var köper man originalband till sin g-shock bÀst (lÀs billigast)?
Ăr det nĂ„t som sitter fast med buntband dĂ€r ?God tisdag pĂ„ er
Nu kör vi!
Buntband? Nu fĂ„r jag nog erkĂ€nna att jag inte riktigt hĂ€nger medĂr det nĂ„t som sitter fast med buntband dĂ€r ?
Buntband? Nu fÄr jag nog erkÀnna att jag inte riktigt hÀnger med
GÀnget! Har ju verkligen tappat tempo hÀr inne. Det började nog lite i samband med att försvann och hela hanteringen kring det. Men skit i det.
Jag lÀser dagligen i denna trÄd Àven om jag inte skriver sÄ mycket.
Jag har Àntligen fixat intrÀdesbiljett, en kombinerad sÄdan, till bÄde Titantisdag och Froggie Friday.
Att jag sen kunde bocka av en nice sommar- och badklocka gjorde det Ànnu bÀttre!
Ahaaa, dÀr satt det ju ett
NÀ, det Àr ju silver(tejp) som gÀller.Buntband? Nu fÄr jag nog erkÀnna att jag inte riktigt hÀnger med
Silvertejp Àr bra skit JÀkla trevlig G oxÄ Grattis!NÀ, det Àr ju silver(tejp) som gÀller.
NĂ€men hoppsan...
VÀlkommen! Det kommer nog bli "en del" G-Shocks att klÀmma pÄ pÄ GTGn pÄ fredag...Min första G-shock! Har haft ett intresse för klockor i snart en decennium men vet inte varför jag vÀntat sÄ lÀnge med att Àga en G-Shock. Tyckte valet var givet och ska bli kul att bÀra denna framöver.
Jag stiger in i vÀrmen kamrater
HÄller pÄ att plocka ihop "nÄgra" styckenVÀlkommen! Det kommer nog bli "en del" G-Shocks att klÀmma pÄ pÄ GTGn pÄ fredag...