Gus Fring
Basic
Klart den ligger pÄ önskelistan! Men $2400 dollar Àr ganska saftigt.Bra dÀr! MÄnga bra grodor du har. Nu mÄste du ju komplettera med Borneo-grodan ocksÄ
![]()
![Grinning face with smiling eyes :smile: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f604.png)
![Frog :frog: đž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f438.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart den ligger pÄ önskelistan! Men $2400 dollar Àr ganska saftigt.Bra dÀr! MÄnga bra grodor du har. Nu mÄste du ju komplettera med Borneo-grodan ocksÄ
![]()
Wow, $2400 för Borneo sÄ skickar jag med Dart pÄ köpet.Klart den ligger pÄ önskelistan! Men $2400 dollar Àr ganska saftigt.Köpte sista Darten som Kulta hade i Finland till en mycket bra pris! (9000) Och ser ju att de redan stiger och stiger i pris internationellt. Men man vet ju aldrig vad man fÄr för sig nÀr det gÀller Borneo.
![]()
Har galningen alltsÄ slipat bort fÀrgerna???NÄgon pÄ WUS tyckte sin Trantixxi Àr för bling bling. Vafan köpte han den för.
"Overall Iâm pleased with the results and would be comfortable wearing it anywhere. Itâs way more under the radar now yet still has some of the original colors as a reminder of its origins. Maybe Iâll call it the âTR Fadeâ.
FrÄn den hÀr....
![]()
Till den hÀr ...
![]()
![]()
![]()
JappHar galningen alltsÄ slipat bort fÀrgerna???![]()
Ja, vad ska man sÀga....
Galning. Han kunde har köpt en Ti kit frÄn AliExpress om han gillar looken istÀllet för lÀgga ner timmar pÄ att förstöra den. Ser förjÀvligt ut.Ja, vad ska man sÀga....![]()
Den Àr typ... förstörd. Och tillintetgjord, ekonomiskt sett.Galning. Han kunde har köpt en Ti kit frÄn AliExpress om han gillar looken istÀllet för lÀgga ner timmar pÄ att förstöra den. Ser förjÀvligt ut.
Det Àr lite som man sÀger....Den Àr typ... förstörd. Och tillintetgjord, ekonomiskt sett.
Men efter en blÀstring sÄ kanske den lever igen![]()
TB kan nog vara den bÀsta fyrkanten nÄgonsin. Jag hÄller hÄrt i min.Jag har svÄrt att se att denna titanare nÄgonsin kommer att lÀmna samlingen.
![]()
Ohhhh, en Tron.... Hmm, en sÄn skulle göra sig rÀtt ok bland mina andra fyrkanterGomorron! Tron-mÄndag.
![]()
Kööööööp!Ohhhh, en Tron.... Hmm, en sÄn skulle göra sig rÀtt ok bland mina andra fyrkanter![]()
Herre jösses! Snacka om att förstöra klockan!NÄgon pÄ WUS tyckte sin Trantixxi Àr för bling bling och bestÀmt sig att slippa bort ytan med sandpapper. Vafan köpte han den för.
"Overall Iâm pleased with the results and would be comfortable wearing it anywhere. Itâs way more under the radar now yet still has some of the original colors as a reminder of its origins. Maybe Iâll call it the âTR Fadeâ.
FrÄn den hÀr....
![]()
Till den hÀr ...
![]()
![]()
![]()