Om nÄgon letar efter en DW-6640 sÄ finns det hos Klockia, dock till ett högre pris Àn vad Kulta brukar sÀlja för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det silvriga GA-2100 tilltalar mig av nÄgon anledning. KÀnns dock som den lÀtt kan falla platt nÀr man ser den irl. FÄr fortsÀtta vÀnta in den beiga/bruna 6600, hoppas den dyker upp snartEtt gÀng nya roliga modeller hos Kulta Center![]()
![]()
Den vita GMA-2100 i fullsize hade vart nÄtEtt gÀng nya roliga modeller hos Kulta Center![]()
![]()
En robotmjukglass ska man inte föraktaKvÀllens:
![]()
Skulle köpa mjukglass idag ala @roosterman -style. Snacka om förvÄnad jag blev nÀr den enda som jobbade i butiken var lÄng, smal och grön!
![]()
Blev en svÀng till FÀltöversten med, mycket G inkl. 40-Ärs fyrkanten. HÀr Àr en del:
![]()
![]()
Klockspaning i Chania idag âŠ
![]()
Dagens tips blir en AR för 1000 spÀnn
![]()
Klockspaning i Chania idag âŠ
![]()
Kallt i vattnet sÄ man fÄr hitta uppvÀrmd pöl istÀllet.
![]()
Trevlig!
Packboxarna kostade 200 bagis och sen en halvliter gaffelolja till det..Trevlig!
Har du fÄtt lÀgga G-pengar nu pÄ specialverktyg till hojen? Eller klarar man sig med det vanliga i ett nÄgorlunda vÀlutrustat garage?
Mina hojar har inte krÀvt den dÀr kÀrleken, kanske beroende pÄ fÀrre mil, eller att de varit tillverkade i G-landet...
...sÄ jag har ingen referens mer Àn mtb:n![]()