• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Om nÄgon letar efter en DW-6640 sÄ finns det hos Klockia, dock till ett högre pris Àn vad Kulta brukar sÀlja för.
SkÀrmavbild 2023-07-18 kl. 18.47.09.png

KvÀllens:
IMG_20230718_205405377~2.jpg

Skulle köpa mjukglass idag ala @roosterman -style. Snacka om förvĂ„nad jag blev nĂ€r den enda som jobbade i butiken var lĂ„ng, smal och grön! đŸ€–

IMG_20230718_174749084.jpg

Blev en svÀng till FÀltöversten med, mycket G inkl. 40-Ärs fyrkanten. HÀr Àr en del:
IMG_20230718_165734066_HDR.jpg

IMG_20230718_165752213.jpg
En robotmjukglass ska man inte förakta😃
Tror inte vi haft nĂ„n sĂ„n Ă€n pĂ„ jobbet men vi hade en bartenderrobot iaf😁

@roosterman Àr detta nÄgot för dig?

P.s. Jag bara snubblade pÄ auktionen och har inget med den att göra D.s.
P.s.2. Sorry för OT D.s.2.

Klockspaning i Chania idag 

IMG_3422.jpeg

VĂ€cker gamla minnen, var dĂ€r jag fick min första ”mĂ„ste bara ha denna klocka”. Gick in hos en handlare och prova en seikomonster. Blev inget köp dĂ€r men direkt hemma i Sverige köpte jag en.

Trevlig stad! Saknar Grekland, Ă„kte mkt till olika öar innan vi fick barn. Funderar om det Ă€r dags Ă„ka med familjen nĂ€sta sommar, mysigt 🙂

@ironcastle
Dagens skruva-ihop-Aprilia-G😃
IMG_20230719_122114.jpg
Trevlig!
Har du fÄtt lÀgga G-pengar nu pÄ specialverktyg till hojen? Eller klarar man sig med det vanliga i ett nÄgorlunda vÀlutrustat garage?

Mina hojar har inte krĂ€vt den dĂ€r kĂ€rleken, kanske beroende pĂ„ fĂ€rre mil, eller att de varit tillverkade i G-landet... 😉
...sĂ„ jag har ingen referens mer Ă€n mtb:n 😂

Trevlig!
Har du fÄtt lÀgga G-pengar nu pÄ specialverktyg till hojen? Eller klarar man sig med det vanliga i ett nÄgorlunda vÀlutrustat garage?

Mina hojar har inte krĂ€vt den dĂ€r kĂ€rleken, kanske beroende pĂ„ fĂ€rre mil, eller att de varit tillverkade i G-landet... 😉
...sĂ„ jag har ingen referens mer Ă€n mtb:n 😂
Packboxarna kostade 200 bagis och sen en halvliter gaffelolja till det.. 🙂
Har en polare som jobbar pĂ„ MC-verkstad sĂ„ verktyg för att underlĂ€tta finns dĂ€r😁
Kolla bilderna i MC-trĂ„den förresten, dom har en skock superexklusiva hojar dĂ€r just nu👍
Sammanfattningsvis sĂ„ finns det fortfarande stĂ„lars kvar till G-shocksđŸ€˜

Tillbaka
Topp