• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Dagens tips
IMG_3840.jpeg

Skulle ta en bild med en hĂ€st en gĂ„ng och den tog en tugga pĂ„ min hand 😳 Syns lĂ€ngst upp till vĂ€nster
ElÀndes elÀnde. KÀnner igen dilemmat dock. DjurtÀnder och klockor Àr ingen bra kombination.

Hundis leker gÀrna med öppen mun och hÄrda tÀnder. TÀnkte att min fyrkant MR-G Àr gjord för tuffa tag, men nog blev det mÀrken efter tÀnderna alltid. Förvisso vÀldigt smÄ, men dock. Vad som hÀnde med hennes tÀnder? Inte nÄtt vad jag vet.

ElÀndes elÀnde. KÀnner igen dilemmat dock. DjurtÀnder och klockor Àr ingen bra kombination.

Hundis leker gÀrna med öppen mun och hÄrda tÀnder. TÀnkte att min fyrkant MR-G Àr gjord för tuffa tag, men nog blev det mÀrken efter tÀnderna alltid. Förvisso vÀldigt smÄ, men dock. Vad som hÀnde med hennes tÀnder? Inte nÄtt vad jag vet.
SÄnt som hÀnder. SÄ lÀnge det Àr en keeper sÄ har jag inget emot lite battle scars, det blir en del av relationen med klockan. Min 5610 har varit med under hela vÄr husrenovering och det syns tydligt och Àr en del av charmen (för mig)
IMG_3820.jpeg

KÀnns sÄ.....

Ebay-Gn ser Àkta ut , iaf baklocket.
Men t&t ser fake ut pga tjockare lock och fel skruv...
Skulle vara kul att se Trattis-Gn bak..

All metall/skruv ser ut att vara guldig, tunt baklock och kryss/spÄrskruv.

Tillbaka
Topp