Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NĂ„gon... KĂĂĂĂĂĂĂP
Ăre inte mest damm?Tror minsann att den hĂ€r börjar bli lite sliten
![]()
Skulle ta en bild med en hĂ€st en gĂ„ng och den tog en tugga pĂ„ min handĂre inte mest damm?
Min har klarat sig helt utan spÄr bortsett frÄn ett skrap pÄ en lÀnkbit.
Vad har den för blessyrer?
Ăr det snĂ„lvattnet som droppat pĂ„ klockan nĂ€r du sĂ„g godsakernaSĂ„ blev det fikadags. Husses hembakta gofika.
![]()
ElÀndes elÀnde. KÀnner igen dilemmat dock. DjurtÀnder och klockor Àr ingen bra kombination.Skulle ta en bild med en hÀst en gÄng och den tog en tugga pÄ min handSyns lÀngst upp till vÀnster
Busted!Ăr det snĂ„lvattnet som droppat pĂ„ klockan nĂ€r du sĂ„g godsakerna![]()
![]()
SÄnt som hÀnder. SÄ lÀnge det Àr en keeper sÄ har jag inget emot lite battle scars, det blir en del av relationen med klockan. Min 5610 har varit med under hela vÄr husrenovering och det syns tydligt och Àr en del av charmen (för mig)ElÀndes elÀnde. KÀnner igen dilemmat dock. DjurtÀnder och klockor Àr ingen bra kombination.
Hundis leker gÀrna med öppen mun och hÄrda tÀnder. TÀnkte att min fyrkant MR-G Àr gjord för tuffa tag, men nog blev det mÀrken efter tÀnderna alltid. Förvisso vÀldigt smÄ, men dock. Vad som hÀnde med hennes tÀnder? Inte nÄtt vad jag vet.
En 5610 ska ha battlescarsSÄnt som hÀnder. SÄ lÀnge det Àr en keeper sÄ har jag inget emot lite battle scars, det blir en del av relationen med klockan. Min 5610 har varit med under hela vÄr husrenovering och det syns tydligt och Àr en del av charmen (för mig)
![]()
Det gör du rĂ€tt i!! Skaffa en extra uppsĂ€ttning klĂ€der till den istĂ€lletĂh, behĂ„ller denna ett tag till.![]()
Har du gÄtt o blivit med DW-B5600?Den hÀr var ju lite cool!![]()
Den hÀr var ju lite cool!![]()
Nja, ska sova lite pÄ saken förstHar du gÄtt o blivit med DW-B5600?Den Àr riktigt snygg
![]()
Hade den haft TS skulle den vart snÀppet bÀttreNja, ska sova lite pÄ saken först![]()
SÀger som @L&W , det Àr ju gött med vanligt batteri ocksÄ sÄ man slipper den Ängesten. Den var ny och sÄldes till listpris. Jag sÄg ocksÄ 40-Ärs jubilaren men den var alldeles för dyr. Men snygg!Hade den haft TS skulle den vart snÀppet bÀttre
Ny eller begagnad??
Fake? Edit: Verkar Àkta. Limiterad 2000 ex.
![]()
KÀnns sÄ.....Fake? Edit: Verkar Àkta. Limiterad 2000 ex.
![]()
KÀnns sÄ.....
![]()
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
Ebay-Gn ser Àkta ut , iaf baklocket.![]()
Casio G-shock DW 6900 H9 Yellow Slasher Berbeze Sk8 RARE for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-shock DW 6900 H9 Yellow Slasher Berbeze Sk8 RARE at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com![]()
Casio, rare, G-SHOCK DW-6900, BAPE #297 of 2000
www.treasuresandtimepieces.com
All metall/skruv ser ut att vara guldig, tunt baklock och kryss/spÄrskruv.![]()
Casio G-shock DW 6900 H9 Yellow Slasher Berbeze Sk8 RARE for sale online | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for Casio G-shock DW 6900 H9 Yellow Slasher Berbeze Sk8 RARE at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com![]()
Casio, rare, G-SHOCK DW-6900, BAPE #297 of 2000
www.treasuresandtimepieces.com