Det har den nya timmarkörenHÄller helt med! Och ÀndÄ envisas Casio med det pÄ nÀstan alla varianter som slÀpps. Lysmassa vore nice!
Du skulle haft nÄn med camoVÀljer tuffing till KolmÄrden imorgon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det har den nya timmarkörenHÄller helt med! Och ÀndÄ envisas Casio med det pÄ nÀstan alla varianter som slÀpps. Lysmassa vore nice!
Du skulle haft nÄn med camoVÀljer tuffing till KolmÄrden imorgon
![]()
Snyggt!! Precis sÄ dÀr det borde varaDet har den nya dialen
![]()
Klart man kan ha afterwork med sig sjÀlv de har jag hela tidenKan man ha AW med sig sjÀlv? PÄ semestern dessutom?
Men efter 50 km cykel, grÀsklippning i nÄgon timma, rosklippning och till sist vassröjning tror jag minsann att det gÄr alldeles utmÀrkt.
![]()
![]()
Ălen var i a f inte sĂ„ dum. Kanske lite vĂ€l stark med en ton av alkohol tycker jag, men en belgisk blond sitter sĂ€llan fel Ă€ndĂ„.
Passade ocksÄ pÄ att köpa nytt regnstÀll frÄn Revolution Race inför, förhoppningsvis, ett antal dagar i SÀlen nÀsta vecka. Om inte vÀdret blir alldeles förfÀrligt uruselt.
Har sett fram emot att ta mig turen frÄn SÀlen till Mora pÄ mtb mer eller mindre sen jag gjorde det sist, förrförra Äret.
Hur lyder ditt recept pÄ framgÄng?Polera-framljus-G
![]()
Före![]()
Efter![]()
Mindre varmt i Sverige.... BlÄser ordentligt, mulet och 17grir... Svensk sommar.Lite varmt hÀr idag, men dÄ kÀnns ju en stund i skuggan Ànnu bÀttre
![]()
Kör med ett heavycut 1000 polermedel och toppar med vax.Hur lyder ditt recept pÄ framgÄng?
DÄ behöver man helt klart en Peggy!VÀljer tuffing till KolmÄrden imorgon
![]()
Klart att du ska ha en GWG-1000. Har alltid sagt att jag inte riktigt kommer överens med den. Men det fÄr jag nog ta tillbakaNÀr man ser alla GWG-1000 sÄ saknar man sin som man sÄlda lite grann, dock blir det nog att testa GWG-2000 innan jag ens tÀnker tanken att skaffa en 1000. NÀr Àr dock frÄgan, inte om.![]()
Den Àr ju för hÀrlig egentligenKlart att du ska ha en GWG-1000. Har alltid sagt att jag inte riktigt kommer överens med den. Men det fÄr jag nog ta tillbaka
![]()