• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÄller helt med! Och ÀndÄ envisas Casio med det pÄ nÀstan alla varianter som slÀpps. Lysmassa vore nice!
Det har den nya timmarkören ;)
VÀljer tuffing till KolmÄrden imorgon
1689940243720920289582367749203.jpg
Du skulle haft nÄn med camo ;)

Vad Ă€r sannolikheten att detta Ă€r tvĂ„ olika GA-310?? đŸ€”:)
Denna lÄg ute i nÄn dag innan den försvann.
ga-310-1.jpg

Sen dök denna upp idag..
ga310-2.jpg

PÄ vÀg till simskola för barn.
Trodde först att kommunen stod för svenska livrÀddningssÀllskapets sommarkurser eftersom bokningen gick via kommunens sida, samt att jag hela tiden trott att de ville höja simkunnigheten bland invÄnarna. Det sker ju sÄ mÄnga drunkningar varje Är. Men nÀ, fick höra att de inte bidrar med en enda krona. Inte nog med det, föreningen mÄste betala kommunen HYRA eftersom de krÀver en viss yta med vatten för sina verksamheter. Simundervisning sker alltsÄ i havet. Jag blev helt paff. SÄ jÀkla snÄla de Àr!
LivrÀddningssÀllskapet bestÄr av eldsjÀlar som vill lÀra folk att simma. Kommunen tar betalt av dem för detta. Ska skriva ett argt mejl till dem tror jag.

PXL_20230721_103031375.jpg

Kan man ha AW med sig sjÀlv? PÄ semestern dessutom?
Men efter 50 km cykel, grÀsklippning i nÄgon timma, rosklippning och till sist vassröjning tror jag minsann att det gÄr alldeles utmÀrkt.
20230721_171054.jpg
20230721_171127.jpg

Ölen var i a f inte sĂ„ dum. Kanske lite vĂ€l stark med en ton av alkohol tycker jag, men en belgisk blond sitter sĂ€llan fel Ă€ndĂ„.

Passade ocksÄ pÄ att köpa nytt regnstÀll frÄn Revolution Race inför, förhoppningsvis, ett antal dagar i SÀlen nÀsta vecka. Om inte vÀdret blir alldeles förfÀrligt uruselt.
Har sett fram emot att ta mig turen frÄn SÀlen till Mora pÄ mtb mer eller mindre sen jag gjorde det sist, förrförra Äret.

Senast Àndrad:
Kan man ha AW med sig sjÀlv? PÄ semestern dessutom?
Men efter 50 km cykel, grÀsklippning i nÄgon timma, rosklippning och till sist vassröjning tror jag minsann att det gÄr alldeles utmÀrkt.
20230721_171054.jpg
20230721_171127.jpg

Ölen var i a f inte sĂ„ dum. Kanske lite vĂ€l stark med en ton av alkohol tycker jag, men en belgisk blond sitter sĂ€llan fel Ă€ndĂ„.

Passade ocksÄ pÄ att köpa nytt regnstÀll frÄn Revolution Race inför, förhoppningsvis, ett antal dagar i SÀlen nÀsta vecka. Om inte vÀdret blir alldeles förfÀrligt uruselt.
Har sett fram emot att ta mig turen frÄn SÀlen till Mora pÄ mtb mer eller mindre sen jag gjorde det sist, förrförra Äret.
Klart man kan ha afterwork med sig sjĂ€lv de har jag hela tiden😂👍
Stilig MRG 👍

Tillbaka
Topp