Rymdtitanaren Ă€r i Berlin ![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
![Partying face :partying_face: đ„ł](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr alla banden lika styva, eller Ă€r nĂ„got smidigare Ă€n de andra?Mer gröntEtt knippe Musmasters och en liten Rangeman
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VÀcker denna gamla diskussion till liv. Kört lite crossfit förr i tiden. Givetvis vart man skadad.Ja, senor tar ju mycket lÀngre tid pÄ sig att bli starka jÀmfört med muskler. Dessutom, killen pÄ klipp nr 2 Àr ju uppenbarligen dopad sÄ skaderisken ökar ju Ànnu mer. Jag har iaf vÀldigt stor respekt för tunga vikter (tunga för mig alltsÄ).
Crossfit Àr sÀrskilt utsatt. DÄlig teknik med tunga vikter och pushar tills man nÀstan sÀckar ihop.
![]()
Joint and muscle injuries in men and women CrossFitÂź training participants - PubMed
A better understanding of the anatomical distribution of the injuries may help coaches prescribe the most adequate workout that may reduce the likelihood of injuries occurring in CrossFitÂź training participants. It was demonstrated that gender, experience, weekly frequency, and previous injuries...pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
@roosterman - StyrketrÀning bör vara en aktivitet för alla.
Att investera i ens rörelseorgan ger utdelningar nÀr man Àr 80 bast.
TÀnk att kunna byta dÀck sjÀlv nÀr man Àr +80. ^^
Och för att ordna sÄ att det blir en mÀrklig on-topic - alla trÀnande har nytta av en g-shock, inte minst för att det ser coolt ut. Host.
VÀcker denna gamla diskussion till liv. Kört lite crossfit förr i tiden. Givetvis vart man skadad.
Men, mÄste ÀndÄ sÀga att detta Àr ett passande samarbete.
![]()
Jo men det tycker jag!Riktigt kul för oss som Àlskar G-Shocks och Crossfit!
Rangeman har nĂ„got mjukare band, annars Ă€r Muddisarna rĂ€tt bĂ„ngstyriga....Ăr alla banden lika styva, eller Ă€r nĂ„got smidigare Ă€n de andra?
Kan instÀmma i det rörande Mudmasterserien. Inte obekvÀma, men allt annat Àn följsamma.Rangeman har nÄgot mjukare band, annars Àr Muddisarna rÀtt bÄngstyriga....
Var pÄ öjn Àr du egentligen??Gomorron! TÀnkte faktiskt inte pÄ att det Àr fredag förrÀn jag lÀste trÄden.
![]()
GW-002NÄgon som vet vad detta Àr för model? klockan har fÄtt nytt uppladdningsbart batteri tydligen och synkar med uppdatering av tid Efter bilden togs nÀr jag la den i fönstret.
![]()
Fick bli en liten mod oxÄ...
![]()
![]()
HÄller helt med! Och ÀndÄ envisas Casio med det pÄ nÀstan alla varianter som slÀpps. Lysmassa vore nice!Ett klart lyft! FörstÄr mig inte pÄ att markörerna har i princip samma fÀrg som urtavlan. Det blir ju trÄkigt. Detta Àr mycket bÀttre. Det ska vara kontrast.
En helt vanlig dag pÄ landet...
![]()
Tror minsann att farbror har semester.Gomorron! TÀnkte faktiskt inte pÄ att det Àr fredag förrÀn jag lÀste trÄden.
![]()
Schysst att ÀndÄ fickparkera kÀrranEn helt vanlig dag pÄ landet...
![]()
![]()
Det har den nya dialenHÄller helt med! Och ÀndÄ envisas Casio med det pÄ nÀstan alla varianter som slÀpps. Lysmassa vore nice!