• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bra pris!
Fundera pĂ„ att nypa. Är jĂ€kligt nöjd med min square. En sĂ„dan hĂ€r Ă€r gigantiskt mycket större? Har ca 17cm handled...

Fundera pĂ„ att nypa. Är jĂ€kligt nöjd med min square. En sĂ„dan hĂ€r Ă€r gigantiskt mycket större? Har ca 17cm handled...
Det Àr en vanesak. Visst Àr den större men inte oproportionerligt stor pÄ 17cm.

NÀe inte jÀttestor, iaf inte mot gwg1k. Lite mer obekvÀmt band men Àven det en vanesak, tycker de sitter bra och inget man tÀnker pÄ efter nÄgra dagar med den.

Senast Àndrad:
Simskola avklarad.
Firar.

PXL_20230728_132004023.jpg

Japp, den hÀr sommaren tar priset för minst pÄlitliga vÀderleksprognoser sedan 2016.
IMG_4022.jpeg
En kollega pĂ„ jobbet har sin son i samma skidklubb som Pererik Åberg, ni vet mannen som varit med lĂ€nge i gamet med det krulliga hĂ„ret.
DÀrifrÄn fick han höra att ingen kan med nÄgon större sÀkerhet sÀga nÄgot om vÀdret bortom morgondagen och ytterligare nÄgon dag. Naturligtvis finns det olika utmaningar, men generellt typ sÄ.
Har tÀnkt pÄ det nu under sommaren, och tja, det tycks stÀmma rÀtt sÄ vÀl.

För att hÄlla topic lite i a f, man fÄr ta seden dit man kommer.
20230728_170505.jpg
20230728_170335.jpg
20230728_170324.jpg

Om det var bra? Well, det smakar ungefĂ€r som det jag bryggde sjĂ€lv men inte har druckit upp... 😂

En kollega pĂ„ jobbet har sin son i samma skidklubb som Pererik Åberg, ni vet mannen som varit med lĂ€nge i gamet med det krulliga hĂ„ret.
DÀrifrÄn fick han höra att ingen kan med nÄgon större sÀkerhet sÀga nÄgot om vÀdret bortom morgondagen och ytterligare nÄgon dag. Naturligtvis finns det olika utmaningar, men generellt typ sÄ.
Har tÀnkt pÄ det nu under sommaren, och tja, det tycks stÀmma rÀtt sÄ vÀl.

För att hÄlla topic lite i a f, man fÄr ta seden dit man kommer.
20230728_170505.jpg
20230728_170335.jpg
20230728_170324.jpg

Om det var bra? Well, det smakar ungefĂ€r som det jag bryggde sjĂ€lv men inte har druckit upp... 😂

Dricker inte öl men det var mig den snyggaste kapsyl jag sett.

Sitter och vÀntar pÄ batteribyte pÄ ggb100 som passade pÄ att fÄ slut pÄ batteri samma dag som den sÄldes. KlÀmde lite pÄ en GWG-2000 1a3er (grönt band med vita visare) och fastÀn den i mitt tycke inte Àr lika snygg som 1a1er (blacked out) sÄ fÄr det bli ett byte. SÄ om nÄgon Àr sugen pÄ ett byte sÄ kommer det upp en annons snart.

SÀljaren trodde det skulle kosta runt en tusing+frakt att byta visare hos seiko men jag passar pÄ det.

Sitter och vÀntar pÄ batteribyte pÄ ggb100 som passade pÄ att fÄ slut pÄ batteri samma dag som den sÄldes. KlÀmde lite pÄ en GWG-2000 1a3er (grönt band med vita visare) och fastÀn den i mitt tycke inte Àr lika snygg som 1a1er (blacked out) sÄ fÄr det bli ett byte. SÄ om nÄgon Àr sugen pÄ ett byte sÄ kommer det upp en annons snart.

SÀljaren trodde det skulle kosta runt en tusing+frakt att byta visare hos seiko men jag passar pÄ det.
Vad Àr du sugen pÄ att byta emot? Eftersom den med grönt band inte var av intresse?

Tillbaka
Topp